18:15:52 - یکشنبه 9 دسامبر 2018
مرکز آموزش جهاد دانشگاهی در پارس آباد افتتاح شد
با حضور رییس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل و مسئولان شهرستان پارس آباد، مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی پارس آباد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از ایسنا منطقه اردبیل، در این مراسم  رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه لحظه به لحظه حضور مهندس بهنام جو به عنوان استاندار اردبیل فرصت مغتنمی برای توسعه استان است افزود: با توجه به دید توسعه ای به وجود آمده در استان، باید از این فرصت برای پیشرفت بهینه اردبیل  استفاده شود.
مهران اوچی اردبیلی گفت: مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی شهرستان  پارس آباد بر اساس اهداف و برنامه های عملیاتی پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه جهاددانشگاهی استان و  در راستای اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری اردبیل راه اندازی شد.
وی توسعه فضاهای آموزشی و تحقیقاتی در جهت افزایش سطح اشتغال، توانمند سازی نیروی انسانی، ایجاد شرایط کسب و کار و کارآفرینی مولد را از اهداف این تفاهم نامه عنوان و تصریح کرد: با حمایتهای ویژه مقام عالی استان و معاونین استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار شهرستان پارس آباد و با تلاش چند ماهه همکاران جهاددانشگاهی،  با صرف بیش از ۲۷۰ میلیون تومان، امروز شاهد افتتاح یکی از مراکز آموزشی جهاددانشگاهی در این شهرستان هستیم.
اوچی اردبیلی ابراز امیدواری کرد که این مرکز بتواند اهداف پیش بینی شده را به نحو احسن و در مسیر اهداف استانی و شهرستانی عملی کند.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل افزود: این مرکز با هدف توسعه اشتغال فراگیر و برگزاری دوره های آموزش تخصصی و مهارت افزا، تمام تلاش خود را در کنار سایر مراکز علمی و آموزشی شهرستان به کار خواهد بست تا در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام بردارد.
اوچی اردبیلی با بیان اینکه هدف جهاددانشگاهی به عنوان تسهیل و تسریع کننده فعالیت‌های کارآفرینی، توسعه اشتغالزایی با برنامه های کاربردی است، اضافه کرد: جهاددانشگاهی در حوزه های پزشکی(درمان ناباروری)، گیاهان دارویی، گردشگری و آموزش و توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاهی و کارکنان دستگاههای اجرایی فعالیت می کند.
وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی فعالیت های آموزشی و پژوهشی موثری در استان ارائه کرده و در حد توان خود درصدد انجام رسالت خود به عنوان پل ارتباطی بین دانشگاه و صنعت  است تا  انشالله باعث ارتقاء سطح اثربخشی و ایجاد ارزش افزوده در منطقه گردد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 646
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4903304
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي