12:55:42 - سه‌شنبه 19 جولای 2016
نامه سرگشاده احد اسمعیلی به جواد زنجانی و پاسخ وی
بنده افتخار دارم که در سن ۱۵ سالگی به سال۱۳۶۷ در جریان حضور در جبهه های جنگ، فرماندهی گردانم را عهده دار بودی ولی امروز فرق من باشما زمین تا آسمانهاست…

دانلود

ارس رسا : برادر بزرگوار حاج جواد زنجانی سلام علیکم
بنده افتخار دارم که در سن ۱۵ سالگی به سال۱۳۶۷ در جریان حضور در جبهه های جنگ، فرماندهی گردانم را عهده دار بودی ولی امروز فرق من باشما زمین تا آسمانهاست…
شما به یمن پست های شورای شهر و فرمانداری به آمال و آرزوهای دنیوی و اخروی خود همزمان رسیدی ولی من با پنج سر عائله در پیچ و خم زندگی خود را گم کرده ام و از سوی بسیج, رزمنده معسر شناخته شده ام و قرار است مبلغی به صدقه اهدایی احمدی نژاد افزوده شود. با این مقدمه فرمایشات گوهربارتان!! و نظر لطفتان!! نسبت به مردم شریف خطه زرخیز مغان را در فضای مجازی خواندم و نکاتی را لازم به یادآوری دانستم:

۱⃣ آقای زنجانی؛ امروز سهم من از غارت و چپاول ذخایر زیر زمینی و رو زمینی وطنم, فیش های حقوقی مدیران پیشانی پینه بسته و پیراهن یقه آخوندی کشورم اینست که؛ اشخاص اغنایی و ارضایی همچون شما, فعالان مدنی و نخبگان مغان را به کاربران بی نام و نشان, قومیت گرا, باج خواه و متعصبین کور متهم می کنید.

۲⃣ به جای فرافکنی و انگ زدن به روشنفکران و فعالان مدنی مغان که نیتی جز احیای نام و آوازه مغان و اعاده حقوق حقه آن در لایحه منطقه آزاد تجاری صنعتی ندارند و این مهم را نیز در کمال احترام به جایگاه خطیر اردبیل به عنوان مرکز استان ولایی پی گیری می کنند, بهتر است به جای وصله زدن که تاریخ مصرف آن خیلی وقت پیش گذشته، جهت ایجاد وفاق و همدلی از مطالبه قانونی ریش سفیدان و فرزندان این مرز و بوم تمکین نمایید.

۳⃣ چطور به خود اجازه می دهید مرزداران صدیق نظام در نقطه صفر مرزی را به طور ضمنی و به شیوه گاز انبری قالیباف تهدید کنی؟؟!!
هرگز نکته ظریف, “دکتر ظریف” خطاب به “جان کری” را فراموش نکن که ما نیز ایرانی هستیم و نباید تهدید شویم, جنابعالی را دلادت میکنم آمار شهدا, جانبازان, آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خطه مغان را مرور فرمایید.

۴⃣ به زعم جنابعالی, فرزندان مغان کارنامه قابل دفاعی ندارند یا آنهائیکه سرشار از نفاق, ریا و تزویر و به مثابه حزب باد, کسانی به وحدت مردم استان اردبیل ضربه می زنند که در روز روشن با تنگ نظری و تمامیت خواهی, میخواهند هویت تاریخی خیل عظیم مردم استان را بدزدند.

۵⃣ چطور مردم مغان را در زمینه منطقه آزاد به فرافکنی متهم می کنید, درحالیکه
مردم مغان نیک می دانند که به لحاظ محدوده تعریف شده جغرافیایی (گرمی, بیله سوار و پارس آباد) منافع منطقه آزاد تجاری صنعتی بیشتر از هر جای دیگر عاید آنان خواهد شد و این اتفاق مبارک برای اولین بار در تاریخ استان اردبیل محقق می شود که مغان به نام خود و به کام خود…
پس چرا مخالف تحقق چنین امر مهمی باشند؟؟

۶⃣ آقای فرماندار؛ کسانی را که باج خواه, متعصبین کور, تضعیف و تخریب کنندگان منافع ملی می نامید ؛ اکثرشان امتحان پس داده هایی هستند که جان و مال خویش را در طبخ اخلاص گذاشته, دین خود را نسبت به دفاع از تمامیت ارضی کشور عزیزمان ایران ادا نموده و امروزه نیز در راستای دفاع از ارزشهای والای انقلاب و رهبری گام بر می دارند و جزء دسته سوم رزمندگانی هستند که شهید والا مقام سردار رشید اسلام “حمید باکری” در وصیت نامه اش عنوان نموده بودند.
اگر جنابعالی سهمی در نظام و انقلاب دارید که دارید, میوه هایش را به مراتب بیش تر از حد و اندازه ات برداشت نموده اید که بر هیچ یک از ارگانهای نظارتی و امنیتی پوشیده نیست لذا مردان بی ادعا مائیم که هستیم.
بنابر این توصیه می شود, در أسرع وقت نسبت به تجدید نظر در اظهارات ارباب مآبانه اتان اقدام و با همکاری تنگاتنگ با جناب استاندار, اهتمام ویژه مصروف دارید تا تغییر نام اتفاق افتد و بدین وسیله با سلب امکان به قول شما از فرصت طلبان, بذر اتحاد و همدلی در میان هم استانی ها کاشته باشیم.

” اجرکم عندا…و الله للمتقین ”
✍برادر کوچک شما : “احد اسمعیلی گیگلو”

 

پاسخ جواد زنجانی(فرماندار اردبیل):

جناب اقای اسماعیلی  عزیز سلام علیکم همرزم دیروز ودوست امروز، مطالب بنده در شورای برنامه ریزی شهرستان اردبیل در باب توجه دولت محلی به همه نقاط استان بود با امار و ارقام رسمی برنامه که قابل دسترسی است مرکز استان با حدود ۵۰درصدجمیعت و۲۱درصد بودجه . مطالب حقیر در راستای حفظ وحدت وبرادری همه عزیزان در استان بوده است تفسیر وبرداشت شما عاری از حقیقت وغیر منصفانه است دنیا به سمت دهکده جهانی میرود وما بااین پیشینه دینی واعتقادی تشویق به تفرقه وکینه ورزی کنیم آن هم بنا به دلایل دنیوی . من نیز ایمان دارم که واقعا دوران تهمت سپری شده است بنده فقط از فرمانداری حقوق قانونی میگیرم و تهمت گناه بزرگی است مغان پاره تن ما اردبیلی هاست وعشق متقابل مت جای انکار ندارد توجه نماینده  محترم ولی فقیه واستاندار تلاشگر به جای جای استان امری حقیقی وواقعی وعینی است من به شجاعت و مرزداری مردمان این خطه ایمان وباور دارم وبه عیان دید ه ا م . حقیر گزارش پیگیری منطقه ازاد و گمرک اصلاندوز را که ارزوی فرد فرد هم استانیهای عزیزمان است را عرض کرده ام وبحث نام را فرع بر اصل تصویب عنوان کردم که محل اختلاف نشود .مردم ومسیولین وهمه جریانها ونهادها از هر فرصت ملی برای توسعه استان…چه شمال چه جنوب چه مرکز باید شب و روز ندانسته و انها را درمقابل هم ندانیم . لازم به یاداوری است که بنده با تلاش خودم چهار دوره منتخب مردم شریف اردبیل در شورا بود ه ام و اعتماد مردم شریف اردبیل برایم مایه مباهات است وخدمت در سنگرجبهه یا کلاس درس یا فرمانداری یا…برای نظام ومردم رانوکری مبارک میدانم افتخار میکنم با عهدی که باشهدا بسته ام پایبندم از تهمتها واهمه ندارم نه تنها از جان و مال خویش در این  راه مضایقه نکرده ام بلکه ابروی خویش را نیز باخدا معامله میکنم به شما ودیگر بزرگان منطقه احترام وارادت دارم منظور ومقصود من کسانی هستند که با سیم کارتهای جعلی امروز من و…وشاید فردا شما برادر عزیز را ترور کنند. دولت محدویت منابع دارد و در مضیقه است .باید از اتلاف منابع وفرصتها جلوگیری کرد ولی من نیز همانند شمامعتقدم که از همه یاران کاردان وفادار دولت تدبیر وامید باید در این راه  بهره برد  ارادتمند جواد زنجانی

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1029
  • بازدید دیروز: 1407
  • کل بازدیدها: 4897537
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي