11:12:27 - شنبه 27 ژوئن 2020
فرماندار پارس آباد خبر داد:
هیچ اجباری در تهیه لباس فرم جدید برای دانش آموزان وجود ندارد
فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود به یکی از معضلات چندین ساله آموزش و پرورش و دستگاههای متولی در تهیه لباس فرم دانش آموزان اشاره کرد و گفت: هیچ اجباری برای تهیه لباس فرم جدید برای دانش آموزان در مدارس وجود ندارد و تهیه لباس فرم کاملا اختیاری بوده و بستگی به تقاضای اولیا و دانش آموزان مدارس دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارسا ؛ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد امروز شنبه با حضور فرماندار ، اعضای شورای آموزش و پرورش و دیگر مدعوین این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار گردید.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه به انسداد مبانی بیسوادی در شهرستان اشاره کرد و گفت: استخراج متولدین سال تحصیلی جدید و ممیزی و استخراج دقیق آمار ثبت نام کنندگان از دستگاههای متولی در تشخیص آمار بیسوادی بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال گذشته به دلیل عدم استخراج دقیق و بی دقتی در سرشماری،آمار بیسوادی در این شهرستان بسیار بیشتر از آمار واقعی بود.

حاجی پور به اهمیت ،تعیین بعد مسافت در مدارس هر منطقه اشاره کرد و گفت: تشخیص و تعیین دقیق بعد مسافت در مدارس از سوی آموزش و پرورش برای دانش آموزان در ادامه یا ترک تحصیل بسیار موثر است.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود به یکی از معضلات چندین ساله آموزش و پرورش و دستگاههای متولی در تهیه لباس فرم دانش آموزان اشاره کرد و گفت: هیچ اجباری برای تهیه لباس فرم دانش آموزان در مدارس وجود ندارد و تهیه لباس فرم در مدارس اختیاری بوده و بستگی به تقاضای اولیا و دانش آموزان مدارس دارد.

وی افزود: اولویت در تولید لباس فرم دانش آموزان در صورت وجود متقاضی، با تولیدکنندگانی است، که نسبت به پرداخت بیمه کارگران تحت تکفل و ایجاد اشتغال پایبند بوده و بر اساس پروتکل های قانونی اقدام کرده باشند.

حاجی پور به نقش اصناف و بازاریان در زمینه بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: حضور داوطلبانه و متعهدانه اصناف و بازاریان در کمک مومنانه قابل تقدیر و ستایش است. ‌

در پایان این مراسم از سید وکیل طهماسبی مشاور ایثارگران فرمانداری به دلیل همکاری تنگاتنگ با شورای آموزش و پرورش در همایش عفاف و حجاب ،راهیان نور و برگزاری اقامه نماز تجلیل و با اهدای لوح تقدیر از زحمات وی قدردانی شد.

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1178
  • بازدید دیروز: 2294
  • کل بازدیدها: 4901061
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي