9:47:48 - دوشنبه 1 ژوئن 2020
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:
ورزش پارس آباد در سطح استان بی رقیب است
وی در بازدید از زیرساختها و امکانات ورزشی این شهرستان تصریح کرد:ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی شهرستان پارس آباد هیچگونه سنخیتی با زیرساختها و سرانه ورزشی آن ندارند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ در نشستی با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد و مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین و روسای واحدهای اداره کل مسائل و مشکلات و پروژه ها و نیازهای ورزش و جوانان شهرستان مرزی پارس آباد مغان مورد بحث و بررسی واقع شد.

سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد: تمام توان و انرژی خود را در راستای احیا و تکمیل واحدهای ورزشی فرسوده و نیمه تمام بکار خواهیم گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان این مطلب که در دوره ورزش حرفه ای در استان اردبیل بوضوح شاهد نبوغ و استعدادها و ظرفیت های ورزشی شهرستان پارس آباد بوده ام،تصریح کرد: اگر این استعدادها و نوابغ ورزشی مورد توجه و رسیدگی واقع نشود،تضعیف شده و از دست خواهد رفت.

نایب قهرمان المپیک وزنه برداری افزود: سرمایه های ورزشی خصوصا در رده حرفه ای به راحتی به دست نمی آید و این پتانسیل در پارس آباد وجود دارد،اما اگر مورد غفلت واقع شود،جبران این خسارت ها آسان به آسانی به دست نخواهد آمد.

وی در بازدید از زیرساختها و امکانات ورزشی این شهرستان تصریح کرد:ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی شهرستان پارس آباد هیچگونه سنخیتی با زیرساختها و سرانه ورزشی آن ندارند.

قهرمان نه چندان دور وزنه برداری جهان، شهرستان پارس آباد را تنها رقیب جدی اردبیل در ورزش قهرمانی و حرفه ای دانست و گفت: در بسیاری از رشته های ورزشی،ورزشکاران شهرستان پارس آباد از سطح استان هم بالاتر هستند و رقیب سرسختی برای اردبیل و دیگر شهرستانهای استان اردبیل هستند و اکثر مواقع نیز ورزشکاران اردبیل را با شکست بدرقه می کنند.

او در بازدید از زمین چمن به کیفیت خوب چمن شهید کلانتری نیز اشاره کرد و یادآ<ر شد: تقریبا پروژه چمن شهرستان پارس آباد به اتمام رسیده و کیفیت بسیار عالی دارد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1503
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4946345
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي