12:13:38 - سه‌شنبه 18 آگوست 2020
سرهنگ فتاحی فرمانده پلیس راهور استان؛
پارس آباد آمار تصادفات کل استان را زیر سوال برده است
سرهنگ فتاحی تصریح کرد: نسبت به سال گذشته آمار حرکات نمایشی در شهرستان پارس‌آباد نیز افزایش یافته است، این در حالیست که این آمار در کل استان سیر نزولی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد، سرهنگ فتاحی فرمانده پلیس راه استان، فرمانده پلیس راهور شهرستان پارس آباد، فرمانده پلیس راه سربند، معاونت عمرانی فرمانداری، شهردار، مدیران دستگاه ها و ادارات و دیگر اعضای عضو این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان در این جلسه گفت: دستگاه‌ها و مدیرانی که از اعضای اصلی شورای هماهنگی ترافیک شهرستان هستند، باید در حیطه وظایف و اختیارات خود قبول مسئولیت نمایند تا عواقب ناشی از بی مسئولیتی گریبانگیر آنان نشود.

امامی افزود: امضاء صورت جلسه به معنای تصویب طرح مذکور بوده و هرگونه عواقب ناشی از عدم اجرای طرح برعهده دستگاه و مسئول مستقیم آن طرح می باشد و لازم است مشکلات آن طرح را قبل از تصویب در آن جلسه مطرح نمایند.

وی تاکید کرد : مصوبات جلسه شورای هماهنگی ترافیک بسیار مهم است و باید در سریع ترین زمان ممکن اجرا شود.

امامی خاطرنشان کرد: اگر پارکینگ های عمومی و شخصی، ساماندهی خودرو ها، ایستگاه های روستایی و شهری، اصلاح رفوژ، چراغ راهنما،سرعت گیرها و تابلوهای راهنما و دیگر مشکلات ترافیکی از لحاظ فنی در شهرستان اصلاح شود قدم های موثری در این زمینه به اجرا در می‌آید و مورد استقبال مردم نیز قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان پارس آباد وی تصریح کرد با هرگونه هنجارشکنی و تشویش عمومی در شهر باید برخورد شده و با اعمال قانون کنترل شود.

امامی اظهار داشت طرح سمعی و بصری شهرستان به هیچ عنوان زیبنده شهرستان پارس آباد نیست و شهرداری باید برنامه اجرایی برای ساماندهی دستفروشان، خودروها ایستگاههای تاکسی و خطوط بین شهری و… داشته باشد تا تغییرات اعمال شده به عینه برای مردم و شهروندان قابل لمس باشد.

سرهنگ فتاحی فرمانده پلیس راه استان اردبیل نیز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پارس آباد گفت: با توجه به حساسیت راهها و مسائل ترافیکی در صورت قصور و کوتاهی یکی از اعضای عضو شورا، کل تلاشها و اقدامات مدیران و مسئولان جلسه شورای هماهنگی ترافیک زیر سوال میرود و این یعنی زیر سوال بردن زحمات سران نظام و کل کشور.

سرهنگ فتاحی افزود: تیمی متشکل از کارشناسان زبده استان و شهرستان جهت بررسی موانع و مشکلات طرح ترافیکی شهرستان پارس آباد تشکیل و با طراحی و استخراج موانع و مشکلات ترافیکی نسبت به سازماندهی و اجرای آن اقدام شود تا اقبال عمومی در این راستا حاصل شود.

او با بیان اینکه آمار تصادفات شهرستان پارس آباد در مقایسه با کل استان سیر صعودی دارد، افزود: میزان تحصیلات در وقوع تصادفات تاثیر بسزایی داشته و آمار بالای تصادفات در شهرستان پارس آباد آمار تصادفات کل استان را زیر سوال برده است.

وی اظهار داشت: در رتبه بندی شهرستانها آمار تصادفات و فوتی های شهرستان پارس آباد نیز به مراتب بسیار بالاتر از کل استان است و اگر تا پایان سال تصادفی صورت نگیرد باز پارس آباد در رتبه اول بوده و نسبت به سالهای گذشته افزایش امار دارد.

فرمانده پلیس راهور استان گفت: نسبت به امکانات ترافیکی نیز استان اردبیل جزو فقیرترین استان ها بوده و در زمینه دوربین های پلاک خوان در رتبه پایین جدول می باشد.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: نسبت به سال گذشته آمار حرکات نمایشی در شهرستان پارس‌آباد نیز افزایش یافته است، این در حالیست که این آمار در کل استان سیر نزولی دارد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 28
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871684
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي