13:06:08 - چهارشنبه 7 ژوئن 2017
گزارش خبرنگار تسنیم از مجلس
پوشش زنده/ تیم رهایی گروگان سپاه با نفوذ به میان تروریست‌ها در مجلس یکی از آنها را به هلاکت رساند/ وزارت اطلاعات: اعضای یک تیم تروریستی قبل از هر گونه اقدام در تهران دستگیر شدند + تصاویر
صبح امروز در دو حمله تروریستی جداگانه، تروریست‌ها به حرم امام راحل و مجلس حمله کردند.

به گزارش ارس رسا به نقل از خبرگزاری تسنیم، در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۱۷ خرداد) مقننه، افرادی ناشناس در داخل مجلس تیراندازی کرده‌اند. اخبار لحظه به لحظه خبرنگاران تسنیم از این حادثه را در ذیل بخوانید:

۱۳:۳۲

حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار غیب‌پرور فرمانده سازمان بسیج در محوطه مجلس
۱۳:۲۳

تصویر یکی از تروریست‌های به هلاکت رسیده در حرم امام
۱۳:۰۹
مدیر کل ضداطلاعات وزارت اطلاعات اعلام کرد: صبح امروز چند تیم تروریستی در شهر تهران برای عملیاتی تروریستی تلاش کردند. عوامل یک تیم تروریستی نیز قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.
۱۲:۴۵
منابع غیررسمی خبر دادند: نیرو‌های رهایی گروگان سپاه پاسداران موفق شدند ۲ تروریست‌ را در حرم امام بازداشت کنند. این خبر هنوز توسط مقامات رسمی تایید نشده است.
۱۲:۳۲
منابع خبری به خبرنگار تسنیم گفته‌اند: تیم رهایی گروگان سپاه با نفوذ به میان تروریست‌ها در داخل مجلس، موفق شدند یکی از ۴ تروریست را به هلاکت برسانند. این خبر توسط هیچ مقام رسمی‌ای تایید نشده است.
۱۲:۲۵
منابع خبری به خبرنگاران مستقر در مجلس گفته‌اند: تاکنون در عملیات تروریستی در مجلس، ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند و هم‌اکنون ۴ نفر نیز در طبقات بالایی گروگان گرفته شده اند. منابع رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند و برخی منابع نیز آن را نادرست می‌دانند.
۱۲:۲۱

تصویر نشان میدهد که یکی از تروریست‌ها یک گروگان‌ را به نیروهای امنیتی نشان میدهند
۱۲:۱۵

تصویری از یکی از تروریست‌ها که از پنجره‌های ساختمان مجلس در حال نگاه کردن به بیرون است؛ تروریست‌ها در حال تیراندازی به بیرون مجلس هستند.
۱۲:۰۹

تصاویر جدید از عملیات انتحاری در حرم امام
۱۲:۰۲
گزارش خبرنگار تسنیم: تروریستی که دقایقی پیش موفق شده بود با تیراندازی از مجلس خارج شود، به دلیل محاصره مجلس، مجبور شد دوباره به داخل مجلس بازگردد. هم‌اکنون تروریست‌ها در حال تیراندازی از داخل مجلس به بیرون و محوطه بیرونی مجلس هستند.
۱۱:۵۷
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران از تشکیل جلسه اضطراری شورای تامین استان تهران خبر داد. وی ادامه داد: فعلا نمی‌توانم چیزی بگویم، باید جلسه شورای تامین تشکیل شود.
undefined

اولین تصویر از لحظه انفجار عامل انتحاری در حرم امام
۱۱:۴۴
یکی از تروریست‌ها در حالی که مشغول تیراندازی بی هدف بود، موفق شد از ساختمان مجلس خارج شود؛ او همچنان مشغول تیراندازی در خیابان است.
۱۱:۴۰
خبرنگار تسنیم از حرم امام گزارش داده است: پیش از ظهر امروز یک نفر وارد صحن غربی حرم امام شده و شروع به تیراندازی می‌کند، این تروریست پس از اینکه گلوله‌هایش به اتمام می‌رسد، سلاح خود را به زمین گذاشته و در حالی که به سمت حرم امام می‌دویده است، نزدیک به کلانتری حرم امام خود را منفجر می‌کند
۱۱:۳۳

خیابان‌های منتهی به بهارستان بسته شده است
۱۱:۲۷
مهدی کیایی مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) پارلمان، با اشاره به شنیده شدن صدای گلوله در ساختمان مجلس گفته است: نیروهای امنیتی در حال برقراری آرامش و امنیت مجلس هستند. جلسه علنی مجلس نیز طبق روال عادی در حال برگزاری است.
۱۱:۱۴
سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تیراندازی در ساختمان مجلس شورای اسلامی، گفت: هنوز صدای تیراندازی ادامه دارد و نیروهای امنیتی ساختمان مجلس را تحت کنترل دارند. وی گفت: نیروهای امنیتی کنترل اوضاع را در اختیار گرفته اند و امیدوار تا دقایقی دیگر امنیت کامل مستقر شوند.
۱۱:۲۶
خبرگزاری صدا و سیما: براثر درگیری در حرم امام، یکی از تروریست‌های انتحاری خود را منفجر کرد، یک نفر دیگر هم به دست نیروهای انتظامی کشته شد و یک زن هم بازداشت شد. درگیری هنوز ادامه دارد. تروریست ها از درب غربی وارد حرم شدند.
۱۱:۱۵
خبرنگار تسنیم گزارش داده که براساس اخبار اولیه، ۲ تن از مجروحان تیراندازی در مجلس، از مراجعه کنندگان ورودی به مجلس و یکی نفر دیگر هم از نیروهای خدماتی مجلس بوده‌اند. فرد چهارم نیز از ماموران حفاظت مجلس بوده‌ که طبق اخبار اولیه براثر شدت جراحات، به شهادت رسیده است.
۱۱:۰۵
خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم گزارش داده که، ‏در محل نهاد ریاست‌جمهوری، اقدامات امنیتی تشدید شده و نیروهای حفاظت نهاد ریاست جمهوری اجازه ورود و خروج به هیچ کس را نمی‌دهند.
۱۱:۰۴
صبح امروز در حرم مطهر امام(ره) فردی ناشناس وارد شده و با تیراندازی متواری شده است. هنوز از هویت فرد تیرانداز و علت کار او خبری در دسترس نیست.
۱۱:۰۲
خبرنگاران تسنیم از داخل مجلس گزارش داده اند که عاملان تیراندازی که ۳ نفر هم هستند، همچنان در داخل ساختمان مجلس حضور دارند. ۲ تن از این عوامل، اسلحه کلاشنیکف و یک نفر دیگر سلاح کلت کمری داشته است.
۱۱:۰۰
براساس گزارش خبرنگار تسنیم مستقر در داخل مجلس، ۴ تن از نیروهای حفاظت مجلس در جریان این درگیری زخمی شده‌ بودند که یکی از ماموران به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.
۱۰:۳۷
خبرنگار تسنیم از داخل مجلس گزارش داده است که درهای مجلس شورای اسلامی بسته و نمایندگان مجلس اجازه خروج از صحن مجلس ندارند. وی می‌گوید که صدای تیراندازی قطع شده اما هنوز عوامل تیراندازی دستگیر نشده‌اند.
۱۰:۳۶
برخی نمایندگان مجلس هم می‌گویند که خبرهای رسیده حاکی از این است که یکی از ماموران حفاظت مجلس در جریان این درگیری که زخمی شده بود، شهید شده است. این خبر را خبرنگار تسنیم در صحن مجلس شورای اسلامی و هیچ منبع دیگری تایید نکرده است.
۱۰:۳۵
درگیری و تیراندازی در ساختمان مجلس همچنان ادامه دارد و خبرنگار تسنیم از داخل مجلس می‌گوید که یک گلوله هم به جایگاه خبرنگاران اصابت کرده است.
۱۰:۳۶
گزارش شده که فرد مذکور هم اکنون نیز مشغول تیراندازی است. از هویت این فرد و علت کار وی هنوز خبری در دسترس نیست.
۱۰:۳۴
تیراندازی در داخل مجلس/ یکی از ماموران حفاظت مجلس از ناحیه مچ مجروح شده است؛ نیروهای امدادی مشغول مداوای این مامور حفاظت مجلس هستند.

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 353
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872009
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي