9:51:44 - یکشنبه 18 آگوست 2019
با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد صورت گرفت؛
گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در پارس آباد
در این مراسم که ازبرنامه های متنوعی برای گرامی داشت این روز مبارک و تاریخی تدارک دیده شده بود،از تعدادی از آزادگان به قید قرعه تجلیل بعمل آمد.

 

به گزارش ارس رسا ، طی مراسمی با حضور فرماندار؛امام جمعه و جمعی از مدیران و خانواده های محترم جانیازان ایثارگران و آزادگان شهرستان پارس آباد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی در در پارس َآباد گرامی داشته شد.

 

در این مراسم که ازبرنامه های متنوعی برای گرامی داشت این روز مبارک و تاریخی تدارک دیده شده بود،از تعدادی از آزادگان به قید قرعه تجلیل بعمل آمد.

اجرای تئاتر با موضوع طنز از دیگر برنامه های سالروز ورود ازادگان به میهن اسلامی بود که با اجرای گروه تئاتر پدیده مغان به نمایش در آمد.

سخنرانی امام جمعه محبوب شهرستان پارس آباد و تبیین بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه دلاور مردی ها و از جان گذشتگی های آزادگان عزیز و بیان بخشی از سختی ها و مشکلات این قشر سرافراز در دوران اسارت و بعد از همچنین ادامه راه این عزیزان و حضور آنان در جبهه های مختلف علمی،اقتصادی و فرهنگی و سیاسی از دیگر بخش های جذاب این مراسم بود.

فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این مراسم ترجیح داد به جای زمان سخنرانی وی تعدادی از آزادگان عزیز بصورت داوطلبانه به ابراز احساسات و بیان مشکلات خود بپردازند،با اهدای لوح و هدیه به تعدادی از خانواده های آزادگان،از زحمات آنان تجلیل کرد.

همچنین در آغاز این مراسم تعدادی از آزادگان از خاطرات و سختی های دوران اسارت خود و صبوری و مقاومت هم رزمان خود در مقابل فشارها و تهدیدات و شکنجه تجاوزگران به میهن اسلامی و رژیم بعثی عراق سخن گفتند.

 

 

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 461
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872117
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي