خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
17/04/12 14:32
شناسه خبر : 24481

اختلال در سیستم بانکی پست بانک پارساباد

مشکل ایجاد اختلال در سیستم بانکی پست بانک و توقف برخی عملیات بانکی از جمله خدمات چک بانک در شعب پست بانک ایران پس از گذشت یک هفته در شعب سراسر ایران همچنان پایدار است. ...

به گزارش ارس رسا ؛ روابط عمومی پست بانک ایران طی اطلاعیه ای روز سه شنبه ۱۵ فروردین اعلام کرده بود که با هدف ارتقای سامانه جامع این بانک، بهبود کیفیت خدمات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان درسطح شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی سراسر کشور،سامانه‌ جامع بانکی پست بانک به مدت سه‌روز از ۱۷ تا ۱۹ فروردین‌ دچار اختلال موقت و احتمالاً در عملیات بانکی مشتریان کندی ایجاد می‌شود.

علیرغم اعلام این خبر و پیش بینی ایجاد اختلال به دلیل ارتقاء در سیستم یکپارچه بانکی پست بانک که زمان آن سه روز و تا ۱۹ فروردین اعلام شده بود با گذشت یک هفته از بروز اختلال در سیستم این بانک و عدم ارائه خدمات مناسب به شهروندان این بانک همچنان با مشکل اختلال در سیستم بانکی مواجه بوده و مشتریان این بانک در شهرستان پارساباد بیش از یک هفته است که سرگردان بوده و در بلاتکلیفی به سر میبرند.

لازم به ذکر است که کارمندان این بانک تا کنون خبر موثق و دقیقی از بهبود سیستم و رفع موانع بانکی نداشته و از زمان ارائه مجدد خدمات به مشتریان عاجز مانده اند و مشخص نیست این اختلال و کندی عملیات بانکی تا چه مدت تداوم خواهد داشت.