14:32:34 - چهارشنبه 12 آوریل 2017
اختلال در سیستم بانکی پست بانک پارساباد
مشکل ایجاد اختلال در سیستم بانکی پست بانک و توقف برخی عملیات بانکی از جمله خدمات چک بانک در شعب پست بانک ایران پس از گذشت یک هفته در شعب سراسر ایران همچنان پایدار است.

به گزارش ارس رسا ؛ روابط عمومی پست بانک ایران طی اطلاعیه ای روز سه شنبه ۱۵ فروردین اعلام کرده بود که با هدف ارتقای سامانه جامع این بانک، بهبود کیفیت خدمات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان درسطح شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی سراسر کشور،سامانه‌ جامع بانکی پست بانک به مدت سه‌روز از ۱۷ تا ۱۹ فروردین‌ دچار اختلال موقت و احتمالاً در عملیات بانکی مشتریان کندی ایجاد می‌شود.

علیرغم اعلام این خبر و پیش بینی ایجاد اختلال به دلیل ارتقاء در سیستم یکپارچه بانکی پست بانک که زمان آن سه روز و تا ۱۹ فروردین اعلام شده بود با گذشت یک هفته از بروز اختلال در سیستم این بانک و عدم ارائه خدمات مناسب به شهروندان این بانک همچنان با مشکل اختلال در سیستم بانکی مواجه بوده و مشتریان این بانک در شهرستان پارساباد بیش از یک هفته است که سرگردان بوده و در بلاتکلیفی به سر میبرند.

لازم به ذکر است که کارمندان این بانک تا کنون خبر موثق و دقیقی از بهبود سیستم و رفع موانع بانکی نداشته و از زمان ارائه مجدد خدمات به مشتریان عاجز مانده اند و مشخص نیست این اختلال و کندی عملیات بانکی تا چه مدت تداوم خواهد داشت.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2198
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4949583
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي