10:43:04 - یکشنبه 18 ژوئن 2023
حمید صولت مدیر عامل شرکت ملی پارس:
امسال بیش از ۱۶۰۰۰تن محصول از اراضی شرکت ملی پارس استحصال خواهد شد
 صولت ضمن بررسی وضعیت کشت این محصول مهم و استراتژیک، به ذخیره سازی محصول ذرت ۷۰۴ تولیدی شرکت تاکید و از نیاز ۷۰ درصدی کشاورزان به این رقم اشاره کرده و افزود: توجه بموقع به عملیات داشت و مبارزه با آفات و علف های هرز و تاسل کشی بموقع آن از نکات کلیدی در عملکرد خوب و پربازده بذر ذرت ۷۰۴ بوده و کارشناسان شرکت نسبت به رعایت این مولفه ها عنایت لازم داشته باشند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل  شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس؛ در ادامه سلسله بازدید میدانی ، حمید صولت مدیر عامل شرکت ملی پارس، اینبار با حضور در اراضی واحد تولیدی پارس ۴، ابتدا از روند کشت لاین ذرت هیبرید ۷۰۴ بازدید کرد.

وی ضمن بررسی وضعیت کشت این محصول مهم و استراتژیک، به ذخیره سازی محصول ذرت ۷۰۴ تولیدی شرکت تاکید و از نیاز ۷۰ درصدی کشاورزان به این رقم اشاره کرده و افزود: توجه بموقع به عملیات داشت و مبارزه با آفات و علف های هرز و تاسل کشی بموقع آن از نکات کلیدی در عملکرد خوب و پربازده بذر ذرت ۷۰۴ بوده و کارشناسان شرکت نسبت به رعایت این مولفه ها عنایت لازم داشته باشند.

سپس حمید صولت با حضور در عملیات برداشت واحد تولیدی پارس ۴، و صرف نهار کاری با پرسنل حاضر در برداشت در جمع آنان، با عرض خداقوت به تمامی نیروهای پشتیبان و عواملین دخیل در برداشت با اعلام آمار کلی از وضعیت سطح کشت محصولات سال جاری، از برداشت بیش از ۱۶ هزارتن محصول خبرداد و گفت: به رغم مشکلات ناشی از کم آبی با تلاش تیمی و وفاق همدلی همکاران، خوشبختانه امسال در بحث محصولات پاییزه با اختصاص بیش از ۳ هزار هکتار به محصولات پاییزه، عملکرد خوبی داریم.

در ادامه بازدید صولت مدیر عامل شرکت ملی پارس بهمراه هیات همراه با حضور در برداشت واحد تولیدی پارس ۵، با جمع بندی از بازدیدهای امروز افزود: امروز روز خوبی برای بنده بود که در جریان تلاش و فضیلت کار و ثمره ۹ ماهه همکاران قرار گیرم و با شناسایی خلاُ های تولیدی و مؤلفه های لازم در توسعه تولید، در طی برنامه های آینده اعمال و تنظیم نماییم.
ایشان همچنین با تقدیر از هماهنگی و همدلی مثال زدنی همکاران در بحث برداشت ، پیشرفت خوب این عملیات را در سایه تلاش تیمی دانسته و از تمامی عوامیلن ذی مدخل و کلیه کارکنان زحمتکش شرکت ملی پارس که بصورت شبانه روز در خدمت تولید بودند تشکر کرد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1222
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4951009
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي