13:19:34 - شنبه 10 ژوئن 2017
ضیافت افطاری فعالان سیاسی اجتماعی و حامیان و اعضای ستاد دکتر روحانی در شهرستان پارساباد + تصاویر
به گزارش ارس رسا؛ اولین جلسه هم اندیشی نخبگان و فعالان سیاسی اجتماعی و حامیان و اعضای ستاد دکتر روحانی در شهرستان پارساباد، دیشب با حضور تنی چند از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی در تالار ارسباران برگزار گردید.

 

 

مراسم افطاری فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان پارساباد  و حامیان و اعضای ستاد دکتر روحانی در تالار ارسباران پارساباد برگزار شد.

به گزارش ارس رسا؛ اولین جلسه هم اندیشی نخبگان و فعالان سیاسی اجتماعی و حامیان و اعضای ستاد دکتر روحانی در شهرستان پارساباد، دیشب با حضور تنی چند از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی دیشب در تالار ارسباران برگزار گردید.

این جلسه که با هدف حفظ وحدت و انسجام میان طیف ها و گروهها و استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های تمامی خواص در راستای پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان پارساباد تشکیل شده بود، با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام میان طیف ها،گروهها و احزاب و جناح ها در پسا انتخابات و تبیین عمیق تر شدن روابط میان آحاد مختلف خواص در راستای پیمودن مسیر توسعه و آمایش شهرستان پارساباد، همچنین انجام تحولات اساسی با استفاده از ظرفیت های موجود در سایه مشارکت و همفکری و پرهیز از تنش و تفرقه در سایه توجهات ویژه دولت منتخب به کار خود پایان داد.

اقبال عباسی رئیس ستاد روحانی در استان اردبیل،حسین بیدار رئیس ستاد روحانی در پارساباد،اکبر صمدی فرماندار پارساباد،حاجی زاده معاونت فرماندار پارساباد،مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان،حجت الاسلام فلسفی ، بهزاد خسروانی عضو شورای هماهنگی اصلاحات،علی اعلایی شهردار خلخال، بخشدار مرکزی محبوب حسینی به همراه بخشداران بخشهای اصلاندوز،جعفرآباد،اسلام آباد،تازه کند،منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر پارساباد و دیگر چهره های برجسته و نخبه استانی و شهرستانی از مدعوین حاضر در این ضیافت افطار بودند.

  1. جابر   جولای 17, 2017  

    بخورین بآشامین ولی اصراف نکنین

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 6222
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4805837
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي