16:39:40 - چهارشنبه 11 اکتبر 2023
مصاحبه اختصاصی با دکتر ضیاء دادگر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ترمیمی و سوختگی
یکی از افتخارات دکتر دادگر بعنوان بومی منطقه که ارق و تعصب وافری به منطقه خود دارند، این بوده است که به پیشنهادات متعدد از مراکز استان و دیگر شهرستانها ، تن در نداده و در زادگاه و محل زندگی خود همچون یک عشایر زاده نجیب خدمت به همشهریان را با افتخار قبول کرده و به کار طبابت پرداخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ دکتر ضیاء دادگر بعنوان یکی از جراحان فوق تخصص در شمالغرب کشور و بومی شهرستان پارس آباد است که کمتر کسی در استان اردبیل پیدا می شود، که نام نیک او را نشنیده باشد.
دکتر دادگر بعنوان یکی از جراحان حاذقی است که تا کنون هیچ گونه عمل جراحی از زیر دست او بدون معالجه و عمل موفقیت آمیز خارج نشده است و هیچگاه بیمار خود را به دیگر شهرستانها یا مراکز استان اعزام نکرده است بلکه بیمارانی از مراکز استان و دیگر شهرستانها را که دیگر پزشکان و جراحان موفق به عمل وی نشده اند، پذیرش کرده و نسبت به معالجه و عمل جراحی وی اقدام کرده است.
در کل منطقه شمالغرب کشور دکتر دادگر دومین پزشکی است که دارای فوق تخصص جراحی سوختگی و ترمیمی است که تنها همکار وی نیز در شهرستان تبریز مستقر است.

یکی از افتخارات دکتر دادگر بعنوان بومی منطقه که ارق و تعصب وافری به منطقه خود دارند، این بوده است که به پیشنهادات متعدد از مراکز استان و دیگر شهرستانها ، تن در نداده و در زادگاه و محل زندگی خود همچون یک عشایر زاده نجیب خدمت به همشهریان را با افتخار قبول کرده و به کار طبابت پرداخته است.

نشریه آوای حقیقت مفتخر است به مناسبت افتتاح مطب جدید و تغییر مکان مصاحبه ای اجمالی با این پزشک حاذق و نجیب انجام داده است که به سمع و نظر خوانندگان عزیز می‌رساند.

دکتر با اینکه مردم استان و حتی شمالعرب کشور شما را به اسم میشناسند، با این حال اجمالاخودتان را برای خوانندگان عزیز معرفی بفرمایید.

بنام خدا و با سلام محضر همشهریان و هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور، بنده دکتر ضیاء دادگر هستم و از سال ۱۳۷۴ در رشته جراحی فوق تخصصی پلاستیک و زیبایی و جراحی عمومی فوق تخصصی جراحی سوختگی همچون یک عشایرزاده و فرزند کوچک مغان در خدمت شهروندان عزیز هستم و مفتخرم که دارای دو بورد تخصصی جراحی عمومی و فوق تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران می باشم.
در طول ۲۸ سال گذشته انواع جراحی های قلب ، مری، معده ، روده ، آپاندیس، کیسه صفرا و دیگر جراحی های اعضای بدن را با موفقیت انجام داده ام و تا کنون حتی یک نفر از زیر دست بنده به اردبیل اعزام نشده است و حتی بیمارانی از مراکز استان اردبیل و دیگر مراکز استانهای همجوار را پذیرش کرده و جراحی نمودم در کنار این عملیات جراحی مجددا یک دوره سه ساله جراحی فوق تخصصی ترمیمی را سپری نموده ام که در سطح استان اولین و تنهاترین جراح در زمینه جراحی ترمیمی و پلاستیکی بوده و در این زمینه از موی سر تا نوک انگشتان پا بعنوان یک پزشک فوق تخصص سوختگی صاحب نظر می باشم.


در این راستا هر گونه شکستگی فک ، صورت، بریدگی و پارگی و قطع دست و زیبایی پوستی و جراحی های ترمیمی پوست و دیگر مشکلات و تخریبات عضلانی جزو تخصص بنده است و باید عرض شود در این زمینه در کل شمالغرب کشور دو فوق تخصص وجود دارد که یکی از آنها از همکاران بنده در تبریز هستند و بنده در استان اردبیل هستم و آماده پذیرش بیماران از کل آذربایجان و حتی کل جغرافیای کشور هستم و خوشحالم که بتوانم در زمینه جراحی ترمیمی و سوختگی نام و آوازه منطقه مغان را به کل کشور برسانم و خدمتی به شهرستان و منطقه و استان کرده باشم.

دکتر تا جایی که ما اطلاع داریم اولین جراحی تخصصی و فوق تخصصی بیماران در شهرستان را جنابعالی انجام‌داده اید و با ارق و تعصب مثال زدنی مانع از اعزام بیماران به دیگر مراکز استان و تحمیل هزینه های گزاف به همشهریان شده اید و حتی علیرغم پیشنهادات متعدد جهت انتقال مطب حضرتعالی به مراکز استان ها قبول نکرده اید، چرا و به چه دلیل؟
همانطور که در اول عرایضم گفتم بنده متعلق به مردم این منطقه هستم و از خدمت به مردم این منطقه بیش از هر منطقه و شهرستانی خرسند و مسرورم و به حول و قوه الهی در زمینه جراحی پزشکی و دیگر تخصص هایم در این شهرستان هر کمکی که برای توسعه منطقه از دستم بر بیاید دریغ نخواهم کرد و علیرغم کمبودها و خلاء نیروی متخصص از جمله دستیار تخصصی باید در کنار جراحان حضور داشته و همکاری داشته باشند، هیچگونه گله ای نداشته و مانع از خدمت بنده به مردم این منطقه نخواهد شد.

دکتر ظاهرا آقازاده حضرتعالی نیز به عنوان یکی از فرزندان برومند این آب و خاک پا جای پای شما گذاشته و پله های ترقی را در رشته پزشکی طی می کنند به نظر شما این پتانسیل در آقازاده نیز هست که همچون شما افتخار پزشکی کشور و استان باشند؟
بله همانطور که گفتید بنده زاده نیز اخیرا از دانشگاه تهران در رشته پزشکی عمومی رادیولوژی بیمارستان امام تهران قبول شده است و بعنوان جوانترین پزشک در کشور در رشته رادیولوژی هستند که او نیز همچون بنده در خدمت مغانی های مقیم تهران و بیمارانی که از شهرستان به تهران مراجعه می کنند ، خواهند بود.

دکتر بعنوان یک پزشک و جراح متخصص و فوق تخصص، اطلاعات بدست آمده حاکی است پیشنهادات فراوانی در زمینه مدیریت به شما شده است چه عاملی سبب شده است تا از پذیرش این مسئولیت ها خودداری نمایید و چه مسئولیتی در حال حاضر دارید.

همانگونه که عرض شد بنده مایلم بیش از آن‌که در زمینه مدیریت خدمت نمایم تمایل دارم تا بیمارانی که به بنده نیاز دارند در خدمت آنان بوده و کار مفیدی در زمینه نجات جان بیماران و ترمیم و جراحی باشم تا اینکه پشت میز نشسته و از بیمارانی که نیازمند تخصص بنده هستند غافل شوم و بیماران ناچار به مراکز دیگر استان‌ها سفر کنند و متحمل هزینه های گزافی بشوند.
بنده مفتخرم که می توانم گرهی از مشکلات همشهریان عزیزم بعنوان یک بومی منطقه گشوده باشم و این برای من تا بالاترین ارزش و درجه اهمیت دارد و به این کار افتخار می کنم.

علیرغم این تلاش ها بعنوان یک شخصیت حقیقی برخی مسئولیت ها از جمله مدیر فنی بیمارستان شهدا به بنده محول شده است و در جلسات مرگ و میر و مبتلا و درمان بیماران شهدا در خدمت مردم هستم و از طرفی نیز بعنوان مسئول جامعه نظام پزشکی در دفاع از حقوق بیماران پیش قدم می باشم تا خدای نکرده حقی از بیماری ضایع نشده باشد.

لازم به توضیح است که مطب دکتر دادگر به ساختمان نور واقع در خیابان شهید مدنی به سمت محله مطهری انتقال یافته است و از این پس در این آدرس ذکر شده در خدمت بیماران و شهروندان عزیز خواهند بود.

 

تهیه کننده گزارش: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1239
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4951026
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي