18:56:30 - شنبه 30 دسامبر 2023
استخدام و انتصاب ⁩ پسر ۲۲ ساله یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس (جهانگیرزاده نماینده پارس آباد)در‌ وزارت جهاد کشاورزی + بزرگی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کیست؟
در چند روز اخیر سندی درباره استخدام خارج از ضوابط و چارچوب های عمومی پسر جهانگیرزاده نماینده پارس آباد در مجلس در فضای مجازی منتشر شده که واکنش بسیاری را در پی داشته است. براساس سندی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، آرش جهانگیرزاده پسر عباس جهانگیرزاده نماینده پارس آباد،بیله سوار و اصلاندوز در مجلس با مجوز استخدامی سیدحمزه رضوی مدیرکل امور اداری وزرات جهادکشاورزی برای تصدی سمت مدیرکل بازار، بازرگانی و فناوری نوین به مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی معرفی شده است. ار طرف دیگر ، افکار عمومی می پرسند که بزرگی ،مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کیست؟ منتظر دریافت توضیحات آقای جهانگیر زاده و سایر ذی نفعان و ذی مدخلان برای شفاف شدن ابعاد واقعی موضوع برای افکار عمومی هستیم.

پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا : شعارسال؛ استخدام و انتصاب ⁩ پسر ۲۲ ساله یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در وزارت کشاورزی دولت رئیسی سوژه کاربران شده است. در چند روز اخیر سندی درباره استخدام خارج از ضوابط عممومی و فراگیر پسر نماینده پارس آباد (عباس جهانگیرزاده) در مجلس در فضای مجازی منتشر شده که واکنش بسیاری را در پی داشته است. براساس سندی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، آرش جهانگیرزاده پسر عباس جهانگیرزاده نماینده پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس با مجوز استخدامی سیدحمزه رضوی مدیرکل امور اداری وزرات جهادکشاورزی برای تصدی سمت مدیرکل بازار، بازرگانی و فناوری نوین به مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی معرفی شده است.

 

لازم به توضیح است که در شرایط قانونی و رسمی کشور آمده است که هرگونه استخدام و تبدیل وضعیت منوط به اخذ مجوزات قانونی از مجلس و هیأت وزیران است و باید از طریق فراخوان‌های رسمی و براساس اعلام نیاز دستگاه‌های اجرایی در بین متقاضیان واجدشرایط (سن، تحصیل، تخصص و…) بعد از شرکت در آزمون و گذراندن مراحل گزینشی استخدامی صورت بگیرد.استخدام خارج از این چارچوبدر قالب استخدام مدیران هم تابع سوابق ان‌ها بوده و احتمالا خارج از شرابط پسر آقای نماینده می‌باشد.

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

سید حمزه رضوی کیست؟

سید حمزه رضوی مدیرکل امور اداری وزارت جهادکشاورزی، احتمالا فرزند شهید سیدتقی رضوی (فرماندهی مهندسی جهاد سازندگی، مسؤول ستاد کربلا و فرماندهی مهندسی جنگ جهاد سازندگی، معاون فرهنگی قرارگاه مهندسی- رزمی قرارگاه خاتم‏‌الانبیاء و فعال در هدایت مهندسی- رزمی جنگ/ شهید رضوی به هنگام شناسایی منطقه عملیاتی کربلای ۱۰ در ارتفاعات کوه‏‌های سردشت بر اثر انفجار گلوله توپی، در روز سوم خرداد ۱۳۶۶، به شهادت رسید) است. او در دوره وزارت خاوازی و به حکم محمدرضا طلایی( معاون وزیر) در سال ۱۳۹۸، سمت مدیرکلی امور ایثارگران و در عین حال مشاور وزیر را عهده دار بود.

علیرضا بزرگی کیست: 

اضافه می شود- در حال تکمیل

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1305
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4951092
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي