16:56:32 - سه‌شنبه 27 ژوئن 2017
افتخارآفرینی پرتاب‌گر پارس آبادی در فرانسه/ محمود منصوری قهرمان دانش آموزان جهان شد + عکس
محمود منصوری، پرتاب گر نوجوان پارس آبادی با درخشش در مسابقات دوومیدانی دانش آموزان جهان در کشور فرانسه مدال طلای این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارس رسا به نقل از آران مغان، محمود منصوری ورزشکار خوش آتیه اهل شهرستان پارس آباد در این مسابقات با پرتاب ۶۰ متر و ۶۸ صدم متر به مقام اول دست یافت تا مدال طلای این ماده را به خود اختصاص بدهد.

بعد از منصوری که در سکوی نخست این رقابتها ایستاد به ترتیب کشورهای بریتانیا و ترکیه در رده دوم و سوم ماده پرتاب دیسک قرار گرفتند.

محمود منصوری از دانش آموزان شهرستان پارس آباد استان اردبیل است که در قالب تیم ملی دوومیدانی دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی دانش آموزی در کشور فرانسه اعزام شده است.

مسابقات دوومیدانی قهرمانی دانش‌آموزان جهان از هفتم تا دهم تیرماه جاری در شهر نانسی فرانسه برگزار می شود.

به گزارش آران مغان، شهرستان پارس آباد مغان در رشته دوومیدانی به صوص در رشته های پرتابی از قابلیت های بسیار بالایی برخوردار است که از جمله می توان به بهنام شیری قهرمان چند دوره پرتاب دیسک جهان و آسیا، نگین میرزایی قهرمان پرتاب وزنه کشور اشاره کرد که اگر به ورزشکاران این شهرستان بهای بیشتری داده شود، به یکی از قطب های اصلی دوومیدانی کشور تبدیل خواهد شد.

///

///

گزارش از قادر علیزاده

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4501
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804116
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي