خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
17/07/11 14:33
شناسه خبر : 26774

واکنش مردم در قبال قاتل آتنا پس از اقرار به قتل/فیلم

مردم پارساباد عصر روز دوشنبه با تجمع در مقابل محل کسب مظنون به قتل آتنا که پس از 23 روز به قتل دختر 7 ساله اعتراف کرده است،با دادن شعارهای اعتراضی و پرتاب اشیا به سمت مغازه و محل کسب وی خواستار اشد مجازات شدند. ...

به گزارش ارس رسا؛ بالاخره پس از ۲۳ روز، انتظارات به سر رسید و جسد دختر ۷ ساله گمشده در پارکینگ منزل مظنون که پیشتر توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود،کشف شد.

پس از اعتراف مظنون به قتل دختر ۷ ساله و مسجل شدن قاتل دختر خردسال ، مردم خشمگین و عصبانی در واکنش به قتل آتنا با تجمع در محل کسب مظنون به قتل، با پرتاب اشیا و سنگ و غیره شیشه ها و پنجره قاتل مرموز را تخریب و مورد اصابت قرار دادند.

این در حالی است که گفته میشود مظنون پس از ۴ روز نگهداری از مقتول وی را به قتل رسانده است.

اگر چه جسد دختر خردسال معصوم کشف و قاتل دختره نیز به قتل وی اعتراف کرده است،لیکن این شروع جدیدی از سیر مراحل حساس این جنایت هولناک است و سوالات و ابهامات بسیاری در خصوص این جنایت از جمله انگیزه قاتل از ربودن مقتول،چگونگی ربودن مقتول و همدستان و معاونان قاتل ، محل نگهداری مقتول، شیوه قتل وی و سوالات بسیاری از این دست که برای خانواده و اقوام و افکار عمومی منطقه حیاتی و مهم میباشد،باقی مانده است که در ادامه تحقیقات و بازجویی ها از سوی دادستان محترم و پلیس آگاهی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

https://www.aparat.com/video/video/embed/vt/frame/pid/0/showadstart/no/showvideo/yes/videohash/X89in?data[as]=1

 

 

انتهای پیام/