14:33:10 - سه‌شنبه 11 جولای 2017
واکنش مردم در قبال قاتل آتنا پس از اقرار به قتل/فیلم
مردم پارساباد عصر روز دوشنبه با تجمع در مقابل محل کسب مظنون به قتل آتنا که پس از ۲۳ روز به قتل دختر ۷ ساله اعتراف کرده است،با دادن شعارهای اعتراضی و پرتاب اشیا به سمت مغازه و محل کسب وی خواستار اشد مجازات شدند.

به گزارش ارس رسا؛ بالاخره پس از ۲۳ روز، انتظارات به سر رسید و جسد دختر ۷ ساله گمشده در پارکینگ منزل مظنون که پیشتر توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود،کشف شد.

پس از اعتراف مظنون به قتل دختر ۷ ساله و مسجل شدن قاتل دختر خردسال ، مردم خشمگین و عصبانی در واکنش به قتل آتنا با تجمع در محل کسب مظنون به قتل، با پرتاب اشیا و سنگ و غیره شیشه ها و پنجره قاتل مرموز را تخریب و مورد اصابت قرار دادند.

این در حالی است که گفته میشود مظنون پس از ۴ روز نگهداری از مقتول وی را به قتل رسانده است.

اگر چه جسد دختر خردسال معصوم کشف و قاتل دختره نیز به قتل وی اعتراف کرده است،لیکن این شروع جدیدی از سیر مراحل حساس این جنایت هولناک است و سوالات و ابهامات بسیاری در خصوص این جنایت از جمله انگیزه قاتل از ربودن مقتول،چگونگی ربودن مقتول و همدستان و معاونان قاتل ، محل نگهداری مقتول، شیوه قتل وی و سوالات بسیاری از این دست که برای خانواده و اقوام و افکار عمومی منطقه حیاتی و مهم میباشد،باقی مانده است که در ادامه تحقیقات و بازجویی ها از سوی دادستان محترم و پلیس آگاهی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

https://www.aparat.com/video/video/embed/vt/frame/pid/0/showadstart/no/showvideo/yes/videohash/X89in?data[as]=1

 

 

انتهای پیام/

  1. فردین پورنصیر   جولای 11, 2017  

    من به عنوان یک شهروند پارسابادی اول از هم ازدستگاهای انتظامی وقضای تشکرمیکنم بابط تلاشهای شبانه روزی ودوم خواستار هرچه سریعی حکم قاتل اتناعزیزمان رادارم درملع اما مجازات شود

  2. ناشناس   جولای 14, 2017  

    خداوند به خانواده اش صبر بدهد واقعا تحمل چنین دردی برای پدر ومادر سخت است واز جامعه اسلامی خواستارم افراد با سابقه کیفری اینقدر راحت وآزادانه در بین مردم نباشن چون این گونه افراد مریضن وممکن دوباره به جامعه آسیب بزنن

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 201
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4949988
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي