خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
17/10/26 17:20
شناسه خبر : 28445

‏ دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت ‏در گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار برگزار شد

مسئول مركز آموزش تخصصی كوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی از برگزاری دوره "سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی" و دوره ‎آموزشی «اطفاء حریق و راه‌های پیشگیری از آن» خبر داد. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد فتوحی ظهر امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با مباحثی همچون مفاهیم و کاربرد آموزه‌های دینی، اصول صحیح برنامه‌ریزی در زندگی و راه‌های رسیدن انسان به سعادت جاودان در فرهنگ‌های گوناگون بشری آشنا می‌شوند.

وی طول مدت دوره آموزشی سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی را ۸ ساعت عنوان و تصریح کرد: این دوره در مهرماه سالجاری به صورت غیرحضوری با شرکت ۳۸ نفر از کارکنان ادارات بهزیستی شهرستان‌های گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار برگزار شد.

مسئول مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی به برگزاری دوره ‎آموزشی «اطفاء حریق و راه‌های پیشگیری از آن» اشاره و خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی کارکنان در زمینه مدیریت بحران و شناسایی انواع حریق، خاموش کننده‌ها و نحوه اطفاء حریق برگزار گردید.

فتوحی تصریح کرد: در دوره مذکور ۳۳ نفر از کارکنان کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار به مدت ۶ ساعت به صورت تئوری و عملی با پدیده آتش‌سوزی، راهکارهای مقابله و اطفاء حریق آموزش آشنا شدند.

وی ادامه داد: به فراگیران این دوره‌ها پس از اخذ نمره قبولی در آزمون پایانی، گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.