10:05:41 - یکشنبه 11 ژوئن 2023
آغاز برداشت محصولات پاییزه شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس
طی مراسمی عملیات برداشت محصولات پاییزه شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس با حضور مهندس خدادوست معاون تولیدات شرکت، مدیران ، روسا و کارشناسان واحدهای تولیدی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پارس، زلفعلی خدادوست معاونت تولید شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری  پارس در حاشیه مراسم آغاز برداشت محصولات پاییزه شرکت: امسال بیش از ۱۶ هزار تن انواع محصولات زراعی در این شرکت تولید خواهد شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ملی پارس؛ طی مراسمی عملیات برداشت محصولات پاییزه شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس با حضور مهندس خدادوست معاون تولیدات شرکت، مدیران ، روسا و کارشناسان واحدهای تولیدی در اراضی زراعی شرکت ، حسب دستورات #مهندس_حمید_صولت مدیر عامل شرکت ملی پارس آغاز شد.

در ابتدای این مراسم مهندس خدادوست معاونت تولیدی شرکت به نیابت از مهندس صولت مدیر عامل شرکت ملی پارس، ضمن تقدیر از تلاش و مجاهدت های یکساله تمامی دست اندرکاران و عواملین موثر و کارساز در عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات پاییزه امسال شرکت ملی پارس، گفت: به حول و قوه الهی از امروز مصادف با ۱۶ خرداد ماه، عملیات برداشت انواع محصولات پاییزه شرکت ملی پارس در ۳۱۰۰ هکتار با برداشت محصول کلزا آغازشده است که از این مجموع محصول کلزا با ۸۰۰ هکتار و گندم و جو به ترتیب ۲۰۰۰ هکتار و ۳۳۰ هکتار زیر سطح کشت رفته است و پیش بینی میکنیم بیش از ۱۶ هزارتن انواع محصولات زراعی تولید و استحصال شود.

خدادوست با اشاره به وضعیت خشکسالی حاکم در اراضی دیم شرکت ملی پارس، تصریح کرد: در سال زراعی جاری حدود ۱۳۰۰ هکتار از اراضی دیم شرکت زیر کشت گندم و جو رفته است متاسفانه در اثر شرایط اقلیمی و بارش کم، اراضی دیم شرکت دچار خسارت صد در صدی شده است. وی در پایان با تشکر مجدد از عواملین پشتیبانی و حفاظت در اعانت و یاری رسانی در طول عملیات برداشت امسال، سال زراعی جاری را با توجه به شروع کشت بهاره شرکت، سالی پربرکت در حوزه های تولیدی شرکت ملی پارس برشمرد.

شایان ذکر است عملیات برداشت محصولات پاییزه امسال، بصورت شبانه روزی و توسط واحد مکانیزاسیون و پشتیبانی شرکت ملی پارس در حال انجام بوده و این عملیات تا اوایل تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1235
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4951022
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي