20:13:37 - سه‌شنبه 6 ژوئن 2017
با انقضای زمان مدیریت منتخب شورای چهارم:
شائبه انتخاب مهندس بیرامزاده بعنوان شهردار پارساباد مجددا قوت گرفت
با انقضای زمان صدارت اعضای دوره چهارم شورای شهر پارساباد،همچنین اتمام دوره مدیریت خیرالله سربلند بعنوان شهردار کنونی؛بمانند دوره های پیشین بازهم اقبال عمومی سمت و سوی شهردار محبوب و باسابقه ادوار گذشته پارساباد،خیز برداشته است.

به گزارش ارس رسا ،مهندس رحیم بیرامزاده شهردار سابق پارساباد و از جمله مدیرانی است که به دلیل سوابق قابل قبول و عدم سوء سابقه در عملکرد چندین و چند ساله اش در طول مدت زمان خدماتش در نهاد شهرداری، نام وی با هر بار عزل و نصب شهردار  و تصاحب کرسی شهرداری در پارساباد بر سر زبانها می افتد.

رحیم بیرامزاده پیش از این دو سال در سمت شهردار پارساباد انجام وظیفه کرده و از جمله شهردارانی است که در طول سالها مدیریت بر ارکان شهرداری از جزو مدیران موفق و کارآزموده ای بوده است؛که از رضایت مندی و حمایت های افکار عمومی برخوردار بوده است.

علی ایحال با توجه به اینکه دوره چهارم شوراهای شهر به اتمام رسیده و شورای پنجم در آستانه اعمال مدیریت بر شورا و شهرداری پارساباد در طول ۴ سال آینده میباشد،لذا زمان مدیریت شهردار فعلی یعنی دکتر خیرالله سربلند نیز فارغ از رد یا پذیرش عملکردش در طول دو سال گذشته به اتمام رسیده است و شورای منتخب دوره پنجم پارساباد خواه یا ناخواه در آستانه آزمونی حساس و دشوار قرار گرفته است.

از این رو به نظر میرسد با توجه به این نکته که آغاز بکار شورای منتخب دور پنجم میباشد،حداقل فکرکردن به این گزینه در خلوت هر کدام از شوراها و حتی طرح در مجمع عمومی شورا به جهت شور و مشورت و جلب رضایت افکار عمومی و  تنویر صداقت و عدم سوء نیت نزد اذهان عمومی در خصوص شوراها، دور از ذهن نیست.

باید منتظر ماند و دید منتخبین شورای پنجم پارساباد که عضویت دو تن از آنان نیز نسبت به ادوار گذشته ملغی شده است،چه عملکردی را در طول چهار سال آینده از خود به یادگار خواهند گذاشت.

نظر به اینکه بنا به نقل از سخن بزرگان جمله “سالی که نکوست از بهارش پیداست” زینت چنین مسائل و موضوعاتی ست، میتوان پس از انتخاب شهردار جدید توسط منتخبین شورای پنجم،تا حدودی خط مشی و انسجام و اتحاد آنان در قبال وظایف محوله را ترسیم کرد،موضوعی که منتخبین دوره چهارم شورا از همان ابتدای انتخابشان  به سمت شورای شهر پارساباد تهی از این واقعیت بوده و با بحران و حرف و حدیث همراه شد تا جایی که تا پایان دوره چهار ساله نشانی از یک شورای منسجم و متمول در این مجموعه نزد افکار عمومی ملاحضه نشد و بدین ترتیب عطای ابقاء مجدد را با عملکردشان بر انزوای دائم نزد اذهان عمومی ترجیح دادند.

لازم به ذکر است که مطالب فوق نظر و ایده شخص نگارنده مطلب است و نقل قول یا محتوای مذاکرات هیچ فرد و گروهی نیست.

  1. حسن پروانه   جولای 31, 2017  

    آعضای محترم شورای شهر پارس ابادمغان. لطفا جهت حفظ آبروی خود شما عزیزان بزرگوار هم شد جناب مهندس بیرامزاده واقعا درزمان تصدی پست شهرداری با خدمات شایسته درعمران و ابادی و فضای سبز شهروجمع اوری زباله شهرعملکرد خوب ورضایت مراجعه گنندگان داشت. امیدواریم با انتخاب ایشان اولین اقدام مثبت خودرابردارید. با تقدیم احترام شهروند پارس اباد ی

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 5558
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4805173
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي