5:26:07 - سه‌شنبه 13 ژوئن 2023
قاسم محمدی در بازدید از مزرعه زنبور عسل کشت و صنعت مغان در ییلاقات مشگین شهر:
تعداد کلنی های زنبورداری شرکت مغان صد در صد افزایش می یابد
 محمدی: ارتقای میزان تولید عسل در این مجتمع عظیم ملی از برنامه های مدیریت بوده و در دستور کار می باشد. در همین راستا در نظر داریم، تعداد کلنی های زنبور عسل را با صد در صد افزایش به میزان ۶۰۰ کلنی برسانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان،ژ قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت در چادر محل کار کارکنان واحد زنبورداری این بنگاه اقتصادی در ییلاقات منطقه انزان حضور یافته و ضمن بازدید از کلنی زنبور شرکت مغان واقع در ۳۰ کیلومتری مشگین شهر از پرسنل واحد مزبور تقدیر و تشکر بعمل آورد و از نزدیک پای صحبت های آنان نشست.

مدیرعامل شرکت در این بازدید اظهار داشت: امورات زراعی، دامی، باغی و صنایع تبدیلی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مدرن بوده و الگویی برای سایرین می باشد و زنبورداری شرکت نیز بایستی با توسعه فعالیت هایش بعنوان مدل و الگو مطرح گردیده و با بهره گیری از امکاناتش حمایت های لازم را از زنبورداران منطقه و استان بعمل آورد.

وی افزود: به منظور گسترش زنجیره تولیدات شرکت، تنوع بخشی به تولید انواع ،محصول، درآمدزایی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و کسب سود بیشتر بعد از استقرار هیئت مدیره دولتی واحد زنبورداری با ۳۰۰ کلنی ایجاد و راه اندازی شد که در حال حاضر تعداد کلنی ها به ۳۵۰ افزایش پیدا کرده است.

محمدی بیان کرد: ارتقای میزان تولید عسل در این مجتمع عظیم ملی از برنامه های مدیریت بوده و در دستور کار می باشد. در همین راستا در نظر داریم، تعداد کلنی های زنبور عسل را با صد در صد افزایش به میزان ۶۰۰ کلنی برسانیم.

عضو هیئت مدیره شرکت تصریح نمود: با توجه به اینکه نگهداری زنبورها در فصول مختلف شرایط آب و هوایی خاص خود را طلب می کند، جهت تولید عسل کیفی و بازارپسند کلنی های مزبور پیش از این در شهر اهواز نگهداری می شدند که در حال حاضر این امر در منطقه انزان مشگین شهر انجام می گیرد. با امعان نظر به مراقبت های کارشناسی و تغذیه استاندارد، پیش بینی می گردد؛ محصول مناسب استحصال شود.

لازم بذکر است، در این بازدید مدیرعامل شرکت دستور تهیه یک عدد کانکس چرخ دار جهت رفاه پرسنل واحد زنبورداری و محافظت از آنان در مقابل گرما و سرما را صادر کرد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1319
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4951106
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي