13:00:03 - چهارشنبه 14 ژوئن 2023
فرماندار پارس آباد ؛
بزرگترین مجتمع سرمایه گذاری پرورش شیلات استان در پارس آباد راه اندازی می شود
جهان بین فرماندار پارس آباد بر استعداد منطقه برای ایجاد کارخانه فرآوری ماهی و غذای ماهی و تولید بچه ماهی تاکید کرد و گفت: محل مناسبی برای بازار فروش شیلات در شهر پارس آباد وجود دارد و امکان صادرات نیز از طریق هوایی و زمینی فرآهم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، جابر جهانبین فرماندار شهرستان پارس آباد در نشست با مدیرکل شیلات استان اردبیل با اشاره به ظرفیت های بزرگ شهرستان پارس آباد و وجود رودخانه و کانال های آبی و تالاب ها و دریاچه های مصنوعی گفت : اکنون کمتراز ۲۰ درصد از ظرفیت تولید شیلات شهرستان فعال است و با فعال شدن تمام ظرفیت شیلات شهرستان و جذب سرمایه گذاران تا ۱ میلیون تن نیز می توان محصولات مرتبط با شیلات تولید و در جهت امنیت غذایی و ایجاد اشتغال پایدار در استان گامهای بلندی برداشته شود.

وی بر استعداد منطقه برای ایجاد کارخانه فرآوری ماهی و غذای ماهی و تولید بچه ماهی تاکید کرد و گفت: محل مناسبی برای بازار فروش شیلات در شهر پارس آباد وجود دارد و امکان صادرات نیز از طریق هوایی و زمینی فرآهم است.

دکتر اله بخش مدیر کل شیلات استان اردبیل نیز با قدردانی از پیگیری های فرماندار شهرستان پارس آباد گفت : این پیگیری ها ما را بر آن داشت تا طرح های متنوع برای جهش شیلات در شهرستان پارس آباد تدوین کرده و سرمایه گذاران بسیار قوی برای آنها جذب نماییم.

مدیرکل شیلات استان اردبیل از طراحی کارخانه فرآوری ماهی با ظرفیت ۲ هزار تن و سرمایه گذاری بالغ بر هزار میلیارد خبر داد و یکی از بزرگترین مجتمع شیلاتی کشور در شهرستان پارس آباد طراحی و سرمایه گذاران در حال جذب هستند.

وی اعلام آمادگی کرد: ظرفیت شیلات کشور را برای کمک به شرکتهای کشت و صنعت مغان و پارس در حوزه شیلات جلب نموده و زمینه تولید شیلات و تکمیل زنجیره های آن را با اشتغالزایی فرآهم نمایند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1754
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4951541
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي