6:57:19 - سه‌شنبه 22 نوامبر 2022
همزمان با آغاز هفته بسیج؛
برگزاری نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت پارس آباد با اصحاب رسانه
سرهنگ پیرجاهد با تبیین دو اهداف مهم؛  حفظ انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به مردم از سوی بسیج، خاطر نشان کرد: بسیج به عنوان رمز عبور از مشکلات است بسیج رمز نابودی دشمن و ایجاد رعب و وحشت در دل اردوگاه دشمن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد امروز شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ با حضور جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی سپاه ناحیه پارس آباد برگزار شد.

در این نشست سرهنگ پیرجاهد با تشریح ابعاد وسیع توانمندی های بسیج خاطر نشان کرد: بسیج کلمه وسیع و معناداری است که بار سنگینی بر دوش متولیان آن نهاده شده است.

پیرجاهد همچنان تاکید کرد: خبرنگاران سربازان گمنام عرصه رسانه و خبر هستند و در راه ترویج فرهنگ بسیج و مفاهیم دنباله دار آن تلاش و کوشش وافری می نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت پارس آباد عنوان کرد: ۱۳۷ برنامه مختلف برای هفته بسیج تدارک دیده شده است که با همکاری گروههای مختلف فرهنگی و اجرای بسیج ناحیه مقاومت پارس آباد عملیاتی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد اظهار داشت: بسیج هرگز به دنبال تصدی گری نیست بلکه هدف بسیج تسهیل گری ، ارمانگرایی و رسیدن به اهدافی است که انقلاب اسلامی آن را تدوین و توصیه کرده است.

سرهنگ پیرجاهد خاطر نشان کرد: با همکاری شرکت کشت و صنعت مغان در ۵ رشته ورزشی بصورت دوره ای و با حضور شرکت کنندگان به “مناسبت هفته بسیج” از اقشار مختلف در منطقه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تجمع عظیمی متشکل از بسیجیان و اقشار مختلف برگزار می شود، یادآور شد این تجمع عظیم در روز ۵ آذر و در راستای تجدید میثاق آرمان های انقلاب اسلامی با ملت شریف ایران برگزار می شود.

او با بیان اینکه بسیج در هشت سال دفاع مقدس ابا تمام توان از آب و خاک و ناموس ما دفاع کرد، افزود: امروز نیز بسیج بعنوان یک نیروی خادم و کارکشته در خدمت انقلاب اسلامی و اهداف آن در خدمت به مردم و نظام است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت پارس آباد گفت: کسانی که در فکر و اندیشه حذف یا انکار بسیج در جامعه هستند، در واقع منکر حقیقت، منکر انسانیت ، اخلاقیات و منکر دین و دنیای خود هستند.

سرهنگ پیرجاهد با تبیین دو اهداف مهم؛  حفظ انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به مردم از سوی بسیج، خاطر نشان کرد: بسیج به عنوان رمز عبور از مشکلات است بسیج رمز نابودی دشمن و ایجاد رعب و وحشت در دل اردوگاه دشمن است.

او با بیان اینکه دو مولفه بزرگ اقتصادی سیاسی غرب در کشور ما به زوال گرویده است؛تصریح کرد: امروز ترس امریکا در منطقه بیش از هر چیزی از کلمه و عنصر غالب بسیج است که تمامی برنامه ها و سرمایه گذاری های آنان بر علیه مردم ایران را در منطقه با مخاطرات جدی و شکست سنگین مواجه کرده و خشم و نگرانی امریکا را در منطقه برانگیخته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تشریح کرد: اکنون بزرگترین تهدید برای امریکا و غرب و دنباله روها و حامیانشان ترس از حضور بسیج در منطقه  و ترویج الگوی بسیجی بعنوان سنبل مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان است.

وی با تشریح خط مشی امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی و بنیانگذاری درخت تنومند بسیج بعنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی ابراز داشت: نام بسیج متشکل از اسماء متبرکه و گرامی است همچنان که بسیج نسبت به انقلاب مانند سقای انقلاب است و در هر مکان و زمانی در خدمت مردم می باشد.

پیرجاهد با بیان اینکه ما مشکلات را می بینیم و درک می کنیم و منکر آن نیستیم، تصریح کرد: تمام تلاش ما در مجموعه بسیج اصلاح وضعیت معیشتی مردم، ایجاد اشتغال برای جمعیت و قشر جوان و بیکار جامعه و خروج از مشکلاتی است که سالهای سال در اثر سوء مدیریت بر مردم تحمیل شده است.

فرمانده در پایان افزود: ۵ آذر روز استارت هفته بسیج با حضور فرماندار، اعضای محترم شورای تامین، بسیجیان منطقه ، اقشار مختلف مردم و نامگذاری هر روز یک شعار بمناسبت هفته بسیج آغاز می شود.

ایجاد ۸ مطب تخصصی در حال آماده سازی و صدور مجوز قرار داد به همراه یک آزمایشگاه تجهیز به لوازم و تجهیزات پزشکی در درمانگاه ناحیه مقاومت بسیج از دیگر برنامه هایی است که طبق گفته سرهنگ پیرجاهد در هفته بسیج افتتاح و بهره برداری خواهد شد‌.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 381
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4937406
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي