21:50:56 - شنبه 12 نوامبر 2022
در پارس آباد انجام گرفت؛
دعوت سلیقه ای از خبرنگاران در روز خبرنگار
باید دید فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان و فردی که مسئولیت تمامی اتفاقات و عملکردها بر عهده وی می باشد، چه توضیحی در این خصوص دارد و چرا اجازه این کار را به برخی عناصر خبیث و لابی های قدرت میدهد؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ تلاش های خبرنکاران در طول شبانه روز بی هیچ تمنا و چشمداشتی بر هیچ احدی پوشیده و پنهان نیست.
هیچ قشر و هیچ شخصی در این کره خاکی نیست که تمایل به یک روز کار و تلاش فی سبیل الله داشته باشد و کار و زندگی و خانواده اش را بخاطر عشق و علاقه به وطن و توسعه شهر و دیارش رها کرده و برای رضای خدا وقت بگذارد آن هم در شرایطی که نه تنها کسی از او بخاطر زحماتش تشکر نمی کند بلکه چنانچه حرفها و نوشته هایش به مذاق کسی خوش نیاید او را به دادسرا کشانده و اینگونه تلاشهایشان را ارج می نهند تا دیگر هوس خبرنگاری به سرش نزند.
با این حال هستند کسانیکه علیرغم تمام این بی مهری ها و فشارها و عدم درآمد مالی به خاطر عشق و علاقه به حرفه خبرنگاری و از همه مهمتر توسعه شهر و کشور خود همه این رنج و سختی ها را به جان می خرند و از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
تنها مناسبتی که قشر خبرنگار به آن دل بسته و از این حرفه تجلیل و تمجید می شود، روز ۱۷ مرداد یعنی روز خبرنگار است که لبخندی بر لبان این قشر زحمتکش می نشیند و دلخوش به وعده های مسئولین می نماید علیرغم اینکه مسجل است همه حرفها در سالن محل جلسه می ماند تا روز خبرنگار سال بعد و هیچ یک از این وعده ها علیرغم تاکید موکد جامه عمل نمی پوشد و از اذهان مسئولین خارج شده و مورد بی مهری واقع می شود.
با این حال میزبان نسبت به برخی خبرنگاران ابراز بی مهری کرده و به انحا و بهانه های مختلف از دعوت خبرنگاران استنکاف می نماید.
نظر به اینکه تمامی این مسائل ناشی از ضعف و نابخردی فرماندار محترم بعنوان میزبان اصلی است که موجب دخل و تصرف برخی ها به شکل غیرقانونی و خارج از حیطه وظایف و اختیارات شان می شود.حال آنکه متولی خبرنگاران و تنها مرجع رسیدگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که علیرغم ارسال لیست خبرنگاران به فرمانداری توسط برخی ها که ظاهرا عقده ها و کینه های خاک خورده در دل داشتند،به زعم خودشان آن را فرصتی برای عقده گشایی و کینه جویی از خبرنگاران دیده و نسبت به گلچین کردن لیست و حذف نام برخی خبرنگاران اقدام می نمایند.
حال باید دید فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان و فردی که مسئولیت تمامی اتفاقات و عملکردها بر عهده وی می باشد، چه توضیحی در این خصوص دارد و چرا اجازه این کار را به برخی عناصر خبیث و لابی های قدرت میدهد؟آیا برخی ها در دولت استخدام شده و پست و مقام گرفته اند که از موقعیت شان بر علیه مردم سوء استفاده نمایند؟ یا در خدمت مردم باشند؟
بسیاری معتقدند انتصابات در شهرستان مخصوصا در خصوص فرماندار از روی شایسته سالاری انجام نشده است و تاخیر در صدور حکم وی نیز بخاطر همین موضوع است؟آنچه مسلم است فرماندار استقلال فکری و عملی ندارد و اگر غیر از این بود هرگز چنین اتفاقی روی نمی داد و این نشانه ضعف و بی مبالاتی وی می باشد.
در نظر داشته باشید سال جاری بعنوان سالی که روز خبرنگار متفاوت از سالهای دیگر و مصادف با روز عاشورا و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش می باشد، تحفه ای برای خبرنگاران بود که با این روز عزیز و تاریخی مصادف شده بود.در هیچیک از سالهای ماضی سابقه چنین رخدادی وجود نداشته و تمامی فرمانداران فارغ از هر سلیقه و صراطی تمام خبرنگاران و حتی برخی مدیران فضای مجازی را میزبانی می کردند و این تنها سالی است که به شکل سلیقه ای و از روی حب و بغض مبادرت به میزبانی ضعیف از خبرنگاران شده است.

🎙📡

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 902
  • بازدید دیروز: 1407
  • کل بازدیدها: 4897410
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي