12:56:11 - شنبه 27 مه 2017
آزمایش ۲۰۰ سلاح‌ جدید روسیه در عملیات سوریه
یک مقام نظامی روس از مورد آزمایش قرارگرفتن بیش از ۲۰۰ نوع تسلیحات نظامی جدید در عملیات نظامی در سوریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ارس رسا به نقل از خبرگزاری «تاس»، سپهبد “ایگور ماکوشیف” رئیس کمیته علمی ــ نظامی نیروهای مسلح ارتش روسیه روز جمعه فاش کرد که محققان نظامی این کشور در طول سال ۲۰۱۶ بیش از ۲۰۰ نوع تسلیحات نظامی جدید را در جریان عملیات نظامی در خاک سوریه مورد آزمایش قرار داده‌اند.

این مقام بلندپایه نظامی یادآور شد: «طی سال گذشته تجزیه و تحلیل و بهره‌برداری از بیش از ۲۰۰ نوع سلاح و سیستم جدید صورت گرفته است و توجه اصلی محققان نظامی روسیه روی انواع تسلیحاتی قرار دارد که هنوز در مرحله آزمایش هستند».

به‌گفته وی، به‌کارگیری این تسلیحات در جریان عملیات واقعی این امکان را به‌وجود می‌آورد تا روند تحقق طرحهای مربوط به توسعه و مدرنیزه سازی تسلیحات نظامی ارتش سرعت بیشتری بگیرد و بدین ترتیب نیروهای مسلح روسیه اطلاعات مربوط به نحوه به‌کارگیری تسلیحات و عملکرد نظامیان در سوریه را تکمیل می‌کنند.

این ژنرال ارتش روسیه افزود: «برای این منظور لازم است تا به‌طور مرتب اطلاعات جمع‌آوری شده و نتیجه استفاده از این سلاحها در شرایط رزمی واقعی مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد و در عین حال نحوه استفاده از آنها در عمل برای آموزش نیروهای نظامی در مؤسسات تخصصی و آکادمی علوم نظامی روسیه مورد بررسی قرار بگیرد».

انتهای پیام/*

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3676
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4803291
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي