19:47:17 - دوشنبه 27 ژوئن 2016
آقای نماینده متشکریم، امااااا…….
باید این مساله را به جد لحاظ و به این دوستان خاطرنشان کرد که امروز دکتر پورحسین ،نماینده و وکیل تمام مردم بوده و همچون دوران تبلیغات،در انحصار عده ای خاص نیست .

 

در پی تجربیات تلخ و شیرین گذشته مردم مغان در باب منتخبین ادوار سابق، این را بخوبی دریافته ایم که نماینده خوب ، از همان ماه های اول ،خود را خواهد شناساند، با مشاهده ی چند ماه اخیر، که ابتدای دوران وکالت حضرتعالیست این مساله به ذهن متبادر میشود که عزم راسخ بر گره گشایی از مشکلات این مردم ،را دارید، ما نیز در این راه که حقیقتا رضای خالق و بنده اش را در پی دارد ، همراه شما خواهیم بود . قطعا بهترین کمکی که میشود به حضرتعالی نمود ،معرفی نارسایی ها و شناساندن ظرفیت های منطقه برای پیشرفت و توسعه ی این خطه ی محروم و در عین حال مستعد، می باشد ، بنابراین ،با چشمانی باز تمام کنش های منطقه را رصد و در موارد ضرور ،به حتم با نقدهای سازنده ،سعی در بهبود اوضاع منطقه خواهیم داشت.
مساله ای که مزید بر علت گشت تا این مرقومه ،نگاشته شود، اقدام تحسین برانگیز شما ،در استقرار یک هفتگی تان در منطقه، با تعطیلی چندروزه مجلس ،است، این امر که ماقبل ،کم سابقه بوده نظرات مثبت را برای آینده دوران وکالتتان ،برانگیخته است ، در این مدت افرادی که نیاز به ملاقات با نماینده را دارند میتوانند به مکان دفتر ارتباطات مردمی ،مراجعه و به بیان مشکلشان بپردازند که ان شاالله با مساعدت شخص حضرتعالی،سریعا مشکلات این مردم زحمت کش، رفع و رجوع گردد.
امااااااا…..اما آقای نماینده، برخی موارد هست که نمی شود بیان نکرد ،اگر نگوییم،تکلیف و وظیفه ی شهروندی را در همین ابتدای امر بجا نیاورده ایم ، نظارت همگانی مساله ای خطیر و در عین حال سازنده است که می تواند مسئولین امر را هوشیار و عامه ی مردم را امیدوار سازد، بر اساس همین اصل مهم اجتماعی لازم میدانیم پاره ای موارد را گوشزد و منتظر رفع این نارسایی ها باشیم.
آقای دکتر، برای رسیدگی به امور خلق خدا، چند نفر در معیت حضرتعالی لازم است حاضر بوده و به هر بهانه ای با واردین وارد، و با خارج شوندگان ،خارج شوند؟ برای بعضی از دوستان تشریح این قضیه ضروری به نظر می رسد که دوران انتخابات تمام و مرحله ی خدمت و گشایش گره های کور از زندگی مردم ،که اولویت عرفی ،شرعی و قانونی، آقای نماینده میباشد ،شروع شده است. نباید مردم برای ملاقات وکیل ملت ،مجبور به عبور از میان افراد تکراری باشند که اطراف نماینده را احاطه کرده اند، این مساله آسیب بسیار جدی را دربر داشته و میتواند مردم را بدبین و مایوس نماید، هیچ دلیلی ندارد که هنگام عزیمت آقای نماینده به حوزه ی نمایندگی ، افرادی چند در اطرافشان باشند ،هر سلام و گفتگوی غیرضرور این افراد با جناب نماینده ،میتواند زمانی کافی برای حل مشکل فردی از ساکنان منطقه به دست منتخب مردم ،باشد ،باید این مساله را به جد لحاظ و به این دوستان خاطرنشان کرد که امروز دکتر پورحسین ،نماینده و وکیل تمام مردم بوده و همچون دوران تبلیغات،در انحصار عده ای خاص نیست .باید مدنظر قرار داد این را که، استقرار بی دلیل و همیشگی این دوستان در چپ و راست منتخب مردم، نه تنها کمکی به آقای نماینده نمی کند بلکه ایشان را از مصاحبت هرچه بیشتر و مفیدتر با مردم نیز محروم میکند، و در سمت دیگر معادله، این مساله ،مردم را نیز به احاطه کنندگان آقای نماینده ، که تعدادشان حمدلله ،قابل توجه هم هست، بددل و بدبین خواهد کرد.
این مساله در ادوار قبل نیز مشاهده و اتفاقا از موارد اصلی عدم موفقیت برخی نمایندگان سابق ،بوده است.
امااا آقای نماینده، با شناختی که از شما،در ایام انتخابات و بعد از آن بطور اجمالی حاصل شده است، قطعا در مواجهه با این موارد کوچک اما مهم ،راهبرد درخوری اتخاذ و اعمال خواهید نمود، و این اقدام بطور شفاف و واضح ،میتواند محبوبیت حضرتعالی را در بین مردم حفظ و افزونتر سازد.
در انتها مطلبی از حضرت امیر مومنان که در ایام شهادتشان قرار گرفته ایم را لازم میدانم که عرض دارم، حضرت امیر به مالک اشتر در نامه ای که شرحش در نهج البلاغه نیز آمده است میفرمایند که مالک به میان مردم با اطرافیان و گزمه ها مرو، چرا که مردم خواهند ترسید و نخواهند توانست حرفشان را به تو بگویند.
این فرمایش مولای متقیان با گذشت هزاروچهارصد سال ، طریقت صحیح معاشرت و مصاحبت امرا و مسئولین با مردم را به وضوح بیان میکند،
آقای نماینده ،حجاب میان مسئولین و مردم ،از مهم ترین دلایل عدم رفع بیشتر نارسایی هاست، شما و ما اجازه ایجاد چنین حجابی را نخواهیم داد، مطمئنأ همدلی بین مردم و نماینده ،قدرت رفع اغلب موانع توسعه منطقه را داراست، این مردم با شما همدل و هم مسیرند، با صلابت هرچه تمام تر،در مسیر پیشرفت مغان قدم بردارید، ما حامی و پشتیبان شما خواهیم بود.
در انتها برای حضرتعالی توفیق روزافزون ،در عرصه خدمت ،از بارگاه حی لایزال ،خواستاریم.

photo_2016-06-27_19-43-37

 

پایگاه خبری تحلیلی ارس رسا

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 155
  • بازدید دیروز: 2296
  • کل بازدیدها: 4952238
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي