14:31:24 - چهارشنبه 25 مارس 2020
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد:
از ۱۲ مورد فوتی (۶نفر منفی ۶نفر مثبت)در بیمارستان های شهرستان پارس آباد ۶ مورد مربوط به شهرستان های همجوار است
تجهیزات و امکاناتی که در پارس‌آباد خدمات ارائه می‌کنند در هیچ نقطه از استان وجود ندارد و این شهرستان بعنوان شهرستان معین بعد از اردبیل در رتبه دوم خدمات‌رسانی قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ دکتر قربانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد در جلسه مبارزه با شیوع کرونا که با حضور معاون سیاسی استاندار و فرماندار پارس آباد برگزار شد، گفت: از ۱۲ مورد فوتی در بیمارستان های شهرستان پارس آباد (جواب آزمایش ۶ نفرشان منفی و ۶ نفر نیز مثبت و مبتلا به ویروس کرونا بود)، ۶ مورد مربوط به شهرستانهای همجوار است.

دکتر قربانی تصریح کرد: در واقع شهرستان پارس آباد علاوه بر جامعه هدف خود به بیماران مراکز اصلاندور، بیله سوار، خداآفرین و گرمی نیز خدمات رسانی می کند و این روند، فرایند پیشگیری و درمان را دچار مشکل می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد تاکید کرد: تنها جمعیت زیر نهرتراب در پارس آباد معادل کل جمعیت شهر بیله سوار است و کارنامه این شهرها قابل قیاس با یکدیگر نیستند.

وی یادآور شد: در واقع بخشی از مشکلات شهرستان پارس آباد ناشی از ناتوانی در پاسخگویی و نبود امکانات و تجهیزات لازم در شهرستانهای همجوار است.

قربانی اظهار داشت: تجهیزات و امکاناتی که در پارس‌آباد خدمات ارائه می‌کنند در هیچ نقطه از استان وجود ندارد و این شهرستان بعنوان شهرستان معین بعد از اردبیل در رتبه دوم خدمات‌رسانی قرار دارد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 815
  • بازدید دیروز: 2118
  • کل بازدیدها: 5006923
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي