12:27:19 - دوشنبه 12 ژوئن 2017
با حضور در دریاچه آزادی؛
استاندار اردبیل با رئیس فدراسیون قایقرانی دیدار کرد
مجید خدابخش استاندار اردبیل با حضور مسئولین و اعضای هیات رئیسه فدراسیون در دریاچه آزادی با رئیس فدراسیون قایقرانی دیدار کرد.

به گزارش ارس رسا به نقل از  روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی پیش از ظهر امروز ۲۲ خردادماه میزبان مجید خدابخش استاندار و ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بود.
در این دیدار وحید مرادی دبیرکل، خسرو ابراهیمی و فرحناز امیرشقاقی نواب رئیس، رسول محمدصادقی عضو هیات رئیسه و حامد صادقی کیا مدیرعامل مکین دریا و رئیس هیات قایقرانی جزیره کیش حضور داشتند.
در این دیدار دوطرف بر لزوم توسعه رشته ورزشی قایقرانی در استان اردبیل به عنوان یکی از مستعدترین مناطق کشور تاکید کردند.
رئیس فدراسیون قایقرانی ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه و علاقه استاندار اردبیل به ورزش گفت: برای توسعه قایقرانی در اردبیل باید همه دست به دست هم دهیم و پیشرفت این رشته در دستور کار قرار بگیرد. ما نیز در حد توان حمایت خواهیم کرد.
غلامرضا امینی با یادآوری بازدیدی که از اماکن آبی اردبیل داشته است تصریح کرد: پتانسیل بسیار خوبی در اردبیل در چندین منطقه، از جمله دریاچه شورابیل، شهرستان گرمی و منطقه پارس آباد، وجود دارد که ظرفیت اینکه این استان به یکی از مهمترین پایگاه های قهرمانی قایقرانی کشور تبدیل شود را فراهم می کند.
وی ادامه داد: اردبیل می تواند میزبان اردوهای ملی و مسابقات قایقرانی باشد. خوشبختانه با حمایت اداره کل و زحمات رئیس فعال هیات قایقرانی استان زمینه برگزاری اردو از اول تابستان فراهم شده و ما امیدواریم در آینده اردوهای بیشتری در اردبیل برگزار کنیم.
رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: ما در سال ۲۰۱۹ میزبان مسابقات قهرمانی آسیا کانوپولو هستیم. اردبیل جدی ترین گزینه میزبانی ما در این مسابقات است که با بازدیدی که داشتیم و علاقه مندی استاندار و مسئولین ورزش استان امیدوار هستیم که شرایط به خوبی پیش برود و شاهد برگزاری مطلوب این رقابت ها باشیم.
امینی خاطرنشان کرد: البته هدف ما تنها تیم ملی نیست و توسعه قایقرانی استان در دستور کار قرار دارد. به هر حال برنامه داریم از پتانسیل جوانان و ظرفیت مدیریتی استان بهترین بهره را ببریم و در آینده ای نزدیک شاهد رشد قایقرانی در اردبیل باشیم.
استاندار اردبیل نیز در این دیدار ضمن اعلام حمایتش از ورزش گفت: استان اردبیل در گذشته و حال نشان داده که یک استان ورزشکار پرور است و با توجه به زمینه ها و ظرفیت های گردشگری و جذب توریستی که وجود دارد برنامه داریم بین این دو مقوله مهم هماهنگی هایی ایجاد شود تا به بهترین نحو از پتانسیل استان به نفع جوانان استفاده کنیم.
مجید خدابخش با اشاره به میزبانی مسابقات بین المللی رشته های دیگر در اردبیل؛ اظهار داشت: استان ما نشان داده که می تواند به خوبی رویدادهای بین المللی را میزبانی کند. ما هم در استان به دنبال توسعه ورزش هستیم چراکه معتقدم با توسعه ورزش می توانیم با ایجاد نشاط جوانان مستعد استان را فعال کنیم و تحقیقات علمی نشان داده که توسعه ورزش بسیاری از مشکلات اجتماعی را کاهش می دهد.
وی ادامه داد: مناطق بسیار مناسبی برای توسعه ورزش در استان اردبیل وجود دارد که می توانیم قایقرانی را گسترش دهیم. امیدوارم با همکاری فدراسیون از همه ظرفیت استان استفاده شود و در آینده اردبیل قطب قایقرانی ایران باشد.
استاندار اردبیل در خصوص میزبانی مسابقات بین المللی قایقرانی بیان کرد: آمادگی کامل استان برای میزبانی رویدادهای بین المللی وجود دارد و ما قصد داریم با بیشترین توان در این جهت حرکت کنیم. امیدوارم در قایقرانی هم این اتفاق بیافتد چون هم ظرفیت این رشته برای جوانان استان فراهم است و هم به توسعه قایقرانی کمک خواهد شد.
خدابخش در پایان تاکید کرد: در اردبیل بنا داریم از ورزش برای توسعه استان استفاده کنیم. امیدوار هستم فدراسیون قایقرانی در این مسیر همراه ما باشد و بتوانیم برنامه های مشترکی را در جهت افتخار میهن عزیزمان انجام دهیم.
استاندار اردبیل پس از این دیدار از پیست های قایقرانی آبهای آرام و کانوپولوی دریاچه آزادی بازدید کرد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 434
  • بازدید دیروز: 2223
  • کل بازدیدها: 4971136
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي