21:45:42 - یکشنبه 17 جولای 2016
افتتاح ۴۵ پروژه در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه/ایجاد منطقه آزاد تجاری
رئیس جمهور در سفر یکروزه خود به کرمانشاه از حل مساله اشتغال این استان خبر داد و گفت: در مدت این سفر ۴۵ پروژه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

1_636043540321979102_sبه گزارش ارس رسا ، رئیس جمهور در سفر یکروزه خود به کرمانشاه در جمع مردم ضمن اشاره به مشکلات و سختی هایی که مرد کرمانشاه در ۸ سال جنگ تحمیلی کشیدند گفت: مردم کرمانشاه ۸ سال از مرزهای کشور با جان و مال خود دفاع کردند و نگذاشتند یک وجب از میهن عزیزمان به دست دشمنان بیافتد.
وی افزود: ما دشمن را از کرمانشاه، سرپل ذهاب، اسلام آباد، چارزبر، قصرشیرین تا خسروی تعقیب کردیم دست آن ها را قطع کرده و به جهانیان نشان دادند که مردم غیور ایران و کرمانشاه نگذاشتند حتی ذره ای از خاک کشور به دست متجاوزان، منافقان بیافتد .
روحانی در جمع مردم کرمانشاه گفت: اگر مردم سایر نقاط ایران از جنگ ۸ ساله سخن می گویند باید راجع به کرمانشاه و مرزهای غرب ایران از ناآرامی، بی ثباتی و نا امنی و نوعی تجاوز ۱۰ ساله سخن بگوییم.
روحانی با بیان اینکه بیکاری جوانان بزرگترین معضل استان کرمانشاه است گفت: در این سفر ۴۵ پروژه و طرح افتتاح می شود که در رفع بیکاری مردم کرمانشاه بسیار موثر است.
وی برای حل مساله اشتغال در کرمانشاه گفت: به مردم کرمانشاه قول می دهم طرح ایجاد منطقه آزاد تجاری در کرمانشاه را با شورای عالی مناطق آزاد بررسی کرده و انجام شود.
وی افزود: تا پایان دولت یازدهم راه آهن را به کرمانشاه می رسانیم و به پالایشگاه پتروشیمی استان از محل فاینانس خارجی و همچنین صندوق توسعه ملی کمک خواهیم کرد تا شاهد اشتغال جوانان عزیز این مرز و بوم باشیم.
روحانی از اختصاص ۹۹۸ میلیارد تومان به پروژه های استان کرمانشاه خبر داد و گفت تا پایان سال ۹۵-۹۶ مبالغ اختصاص یافته اجرایی و عملیاتی می شوند.

منبع : پانا

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 188
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4949975
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي