18:49:51 - جمعه 12 آگوست 2016
در خطبه هاي نماز جمعه پارس آباد مطرح شد؛
انتقاد امام جمعه از وزیر جهاد کشاورزی تا وزیر ورزش/ رشادی: مسوولان در منطقه آزاد متراژی عمل نکنند
امام جمعه پارس آباد گفت: در حالی که وظیفه وزیر جهاد کشاورزی حضور مستمر در مناطق کشاورزی است، آقای حجتی در تهران نشسته بدون اینکه از مشکلات کشاورزان باخبر باشد.

به گزارش ارس رسا ، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های این هفته نماز جمعه پارس آباد در خصوص ویژگی‌های شخصیتی و دینی امام هشتم و اهمیت زیارت آن حضرت اظهار داشت: هرکس امام رضا (ع) را زیارت کند و یک شب در کنار جوار آن حضرت بماند گویا در عرش الهی در کنار معبودش مانده است.

ar5149_0

وی با اشاره به احادیث و روایاتی از امام رضا (ع) گفت: هرکس این امام هشتم را زیارت کند در آخرت در سه مکان یاریگر او خواهم بود، هنگام دادن نامه اعمال، هنگام عبور از پل صراط، هنگام بررسی اعمال.

رشادی در خطبه دوم نمازجمعه ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، به مناسبت های هفته آینده از جمله روز مقاومت اسلامی، ولادت امام رضا (ع)، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و کودتای آمریکا برای بازگرداندن شاه به ایران در سال ۱۳۳۲ اشاره کرد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه ایثار، پایداری و مقاومت آزادگان در حافظه تاریخی ملت خواهد ماند، ضمن اشاره به اینکه در آستانه ۲۶ مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال ۶۹ قرار گرفته‌ایم، خواستار حمایت و حل مشکلات آزادگان و جانبازان شد.

وی با اظهار اینکه در آستانه فرا رسیدن روز مقاومت اسلامی شنبه ۲۳ مرداد‌ماه قرار گرفته‌ایم، افزود: در طول تاریخ هر موقع مسلمانان با اتحاد، ایستادگی و مقاومت، مواضع خود را در مقابل استکبار حفظ کرده اند همیشه پیروز بوده اند که از جمله می توان به ریشه کن شدن آپارتاید در آفریقا توسط نلسون ماندلا و ایستادگی جبهه مقاومت سوریه و عراق اشاره کرد.

رشادی همچنین از استقبال پرشور مردم، هیئات مذهبی، مسوولان پارس آباد از خادمان حرم رضوی و پرچم متبرک علی بن موسی الرضا (ع) در این شهرستان قدردانی کرد.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با انتقاد شدید از عدم حضور وزیر جهاد کشاورزی در این شهرستان مرزی، گفت: در حالی که وظیفه وزیر جهاد کشاورزی رسیدگی به مشکلات و حضور مستمر در مناطق کشاورزی است، آقای حجتی بی دریغ از این مساله در تهران نشسته بدون اینکه از مشکلات کشاورزان منطقه باخبر باشد.

وی همچنین به منطقه آزاد تجاری اشاره کرد و با بیان اینکه در تعیین نقشه منطقه آزاد، مسئولین متراژی عمل نکرده و با تحقیقات و کار کارشناسی موضوع را بررسی کنند، افزود: اگر در شهرستان پارس آباد منطقه آزاد باشد قطعا از این منطقه تنها صادرات انجام خواهد شد. چرا که تنها این منطقه است که توانایی صادرات به کشورهایی از قبیل آذربایجان، گرجستان، اکراین و حوزه قفقاز را دارد و بنابراین منطقه آزاد قطعا در پارس آبادمغان خواهد بود.

رشادی با انتقاد از شکست اخیر کاروان اعزامی ورزش در المپیک ریو گفت: وزارت ورزش و جوانان باید در این خصوص به ملت ایران پاسخ دهد که چرا اینچنین ورزشکاران از این مسابقات حذف می شوند.

وی با بیان اینکه باید در امر ورزش سرمایه گذاری شود، افزود: متاسفانه وزارت ورزش و جوانان در این زمینه بسیار ضعیف عمل کرده است و نمونه مشابه آن همین ورزشکاران المپیکی هستند که در نبود حمایت یکی بعد از دیگری از گردونه رقابتها حذف می شوند.

امام جمعه پارس آباد همچنین از قطعی شبکه‌های دیجیتال در این شهرستان انتقاد کرد و با بیان اینکه گیرنده دیجیتال از ساعت ۱۲ به بعد در پارس آباد قطع می شود، تصریح کرد: از مسئولان شهرستانی و استانی انتظار می رود هر چه سریعتر این مشکلات را رفع کنند تا بیش تر از این شاهد نارضایتی مردم منطقه نسبت به این مساله نباشیم.

منبع : آران مغان

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2400
  • بازدید دیروز: 2118
  • کل بازدیدها: 5008508
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي