15:52:07 - یکشنبه 18 نوامبر 2018
فرماندار:
بخشودگی جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی از یک تا صد درصد بمناسبت هفته بسیج
نشست شورای اداری شهرستان پارس آباد با حضور کلیه مدیران و مسئولان ادارت،نهادها ، ارگانها و بخش ها روز یکشنبه با محوریت آغاز هفته بسیج و اجرای برنامه های این شجره طیبه آغاز بکار کرد و در ادامه فرماندار به معرفی ۳ معاون سیاسی،عمرانی و برنامه ریزی اشاره نموده و تغییرات اخیر در ۶ اداره و نهاد و ارگانهای شهرستان را به مدیران یادآور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ نشست شورای اداری شهرستان پارس آباد ظهر امروز یکشنبه با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد،امام جمعه،فرمانده سپاه و دیگر روسای ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به آغاز هفته بسیج آن را شجره طیبه و درخت تنومند انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: این بسیج شدنها و قیامهای معنوی مردمی، همواره خواب راحت ستمگران قدرتمند را آشفته ساخته است.

فرماندار شهرستان پارس آباد به رئوس برنامه های هفته بسیج در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: ۶۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان پارس آبادمغان برگزار خواهد شد که اجرای آن همت و تلاش تمامی مسئولان و مدیران ادارت و نهادها را می طلبد.

علایی روحیه سلحشورانه بسیج را بی مانند و مغلوب ناشدنی عنوان کرد و گفت: روحیه بسیجی روحیه ای است که در هر نقطه ای و قشری بوجود بیاید در آنجا فعالیت، نشاط، حرکت و حیات را مضاعف می کند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد،نقش و عملکرد ادارات و نهادها را در تیررس دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن در انتظار کوچکترین خلاء و فضای تهی است تا از آن به نفع خود بهره برداری کند و آن را ضعیف جلوه نماید.

فرماندار پارس آباد وضعیت کنونی کشور را حاصل تلاش های مضمحلانه و عوام فریبانه دشمن دانست و افزود: فشار اقتصادی که اکنون در کشور بیش از همه بر مردم و اقشار ضعیف جامعه تحمیل شده است،نتیجه همین افکار پلید و شیطانی است.

وی از لزوم حرکت بسیجی و جهادی روسای ادارات در مقابله با این فشارها سخن گفت . تصریح کرد: مقابله با دشمن خونخوار و پلید جز با فعالیت ها و تلاش جهادی و بسیجی قابل خنثی شدن نیست و باید این فشارها را با اتحاد و یکدلی از میان برداریم.

او از تلاش و حضور مردم و اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ها و مناسبت ها کمال قدردانی را بعمل آورد و تاکید کرد: مردم در همه حال با حضور خود اتحاد و یکدیلی خود را به رخ مردم کشیدند و اکنون وظیفه مسئولان است تا از مردم با تمام قوا حمایت و قدردانی کنند و این جز با خدمت صادقانه و تلاش جهادی امکان پذیر نیست.

علایی غفلت و کوتاهی مدیران را غیر قابل اغماض توصیف کرد و تصریح کرد: کوتاهی و بی مسئولیتی و فرصت سوزی هیچ مسئول و مدیری مورد بخشودگی و چشم پوشی قرار نخواهد گرفت و باید با تمام توان در خدمت به مردم سنگ تمام بگذارند.

فرماندار، شهرداری را به تلاش و فعالیت بیشتر دعوت کرد و افزود: اعتبارات استانی و شهرستانی و سایر درآمدها و وجوه شهرستانی که برای انجام خدمات عام المنفعه به شهرداری واریز می شود؛باید تمام و کمال و با بهترین برنامه ریزی و در کوتاهترین زمان در خدمت به مردم مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

وی از تلاش های فرمانداران و مدیران سابق نیز قدردانی کرد و گفت: تلاش های فرمانداران سابق که سبب افزایش و ارتقا درجه فرمانداری از درجه ۳ به درجه ۲ شده است،نتیجه اش افزایش ۳ معاونت به فرمانداری این شهرستان به نام های آقایان یاسر ندایی بعنوان معاونت عمرانی،اروجعلی محمدزاده بعنوان معاونت برنامه ریزی و توسعه و عدالت حاجی پور بعنوان معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی است که در این مراسم معارفه می شوند.

علی علایی از تغییر مدیریت اخیر در ۶ اداره نیز یاد کرد و گفت: در اداره امور مالیاتی محبوب نوری تودیع و سیفعلی توحیدی معارفه،در اداره ورزش و جوانان مرتضی سیدکلان تودیع و علیرضا محبی معارفه،در اداره آب و فاضلاب سیروس ملکی بجای محمد محمدی،در پلیس راه سرهنگ فخرالدین اصغری بجای سرگرد دولتی،در بانک ملت همتی بجای موسوی و در شهرداری تازه کند دکتر فتح الله دادگر بجای قربانی تودیع و معارفه شدند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس اباد از بخشودگی جرایم مالیاتی در طول هفته بسیج نیز سخن گفت و گفت: شهروندانی که در طول این هفته اقدام به پرداخت جرایم و مالیات عقب مانده خود نمایند،از معافیت مالیاتی از ۱ تا ۱۰۰ درصد بخشودگی بهره مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در پایان ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان را یادآور شد و اظهار داشت: باید با تلاش و جدیت، در استان اردبیل بعنوان بزرگترین شهرستان بعد از مرکز استان حرف اول را بزنیم.

  

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1203
  • بازدید دیروز: 2118
  • کل بازدیدها: 5007311
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي