19:29:09 - سه‌شنبه 28 ژوئن 2016
نماینده مردم پارساباد و بیله سوار در مجلس:
بیله سوار پیشانی نظام هست و باید توسعه پیدا بکند.
  به گزارش ارس رسا، دکتر پورحسین در جلسه شورای اداری شهرستان بیله سوار با تاکید بر ساماندهی گمرک بیله سوار گفت: باید تمام تلاش و کوشش و پیگیری خویش را برای ساماندهی و توسعه این گمرگ به کار ببندیم که در این زمینه اقدامات لازم برای شبانه روزی کردن آن انجام خواهیم داد. ✔️وی

 

به گزارش ارس رسا، دکتر پورحسین در جلسه شورای اداری شهرستان بیله سوار با تاکید بر ساماندهی گمرک بیله سوار گفت: باید تمام تلاش و کوشش و پیگیری خویش را برای ساماندهی و توسعه این گمرگ به کار ببندیم که در این زمینه اقدامات لازم برای شبانه روزی کردن آن انجام خواهیم داد.

✔️وی افزود: شهرستان بیله سوار به جهت هم مرز بودن با کشور آذربایجان باید دارای بیمارستان تخصصی باشد که متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است. وی ادامه داد: با استفاده از تمام ظرفیت همکارانم در کمیسیون اجتماعی مجلس و مجمع نمایندگان استان برای رفع این مشکل اساسی اقدام خواهیم کرد.

✔️نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت بیله سوار گفت: این سهرستان پیشانی نظام و اولین نقطه ورود اتباع خارجی به کشورمان هست که باید تلاش بکنیم در زمینه توسعه همه جانبه آن اقدامات اساسی صورت بگیرد.

✔️پورحسین با اشاره به مشکل عشایر با شرکتهای کشت و صنعت مغان و پارس گفت: با توجه اینکه مردم صاحبان این نظام هستند باید نسبت به رفع این مشکل اقدام اساسی صورت بگیرد.

✔️پورحسین با اشاره به پتانسیل های بالقوه بیله سوار برای سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: با توجه به کشت وسیع دانه های روغنی در این منطقه لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان احساس می شود که باید با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی اقدامات اساسی صورت بگیرد.

✔️پورحسین با اشاره به موقعیت گمرک بیله سوار همچنین گفت: بحث صادرات محصولات منطقه و فرامنطقه به کشورهای همسایه از طریق گمرک بیله سوار باید بصورت جدی پیگیری و پایلوت صادرات در این گمرک ایجاد بشود.

✔️نماینده مردم شهرستانهای بیله سوار و پارس آباد با اشاره به ایجاد بزرگراه قفقاز به منطقه گفت: به طوری جدی و ویژه بحث پیگیری راههای مواصلاتی و بزرگراه قفقاز به بیله سوار و بیله سوار به پارس آباد و جاده های مواصلاتی به سدخداآفرین را پیگیری خواهم نمود و با توجه به اینکه بودجه سالانه کشور در مجلس قبلی تصویب و بسته شده است، ان شالله تلاش خواهیم نمود تا ردیف ملی برای راههای مواصلاتی و بزرگراه قفقاز را در بودجه سال آینده کشور بگیریم تا از این طریق ایجاد این بزرگراه و راههای مواصلاتی امن به منطقه با سرعت بیشتری پیش برود.

✔️پورحسین در پایان به لزوم ارایه گزارش مکتوب مشکلات و پتانسیل های شهرستان توسط مسئولان شهرستان برای پیگیری مناسب مشکلات منطقه را یادآور شد و گفت: با ارایه گزارش مکتوب توسط مسئولان، به جد پیگیر مشکلات و رفع موانع توسعه منطقه خواهیم بود و از همین جا حمایت قاطع خویش را سرمایه گذاری بخش خصوصی اعلام داشته و این پیگیری و حمایت را سرلوحه کارهایم قرار داده و قول می دهیم به جد و با تلاشی مضاعف جهت رفع مشکلات منطقه اهتمام نماییم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2213
  • بازدید دیروز: 2003
  • کل بازدیدها: 5013659
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي