10:17:44 - شنبه 9 ژانویه 2021
 استاندار اردبیل:
تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پارس آباد سال ۱۴۰۰ به پایان می رسد
استاندار اردبیل گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پارس آباد سال ۱۴۰۰ به پایان می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در بازدیدی از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر پارس آباد به همراه نماینده شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز، معاون عمرانی استاندار و فرماندار پارس آباد و معاونت آبفای استان با بیان اینکه برای این پروژه ۴۴ میلیارد تومان قرارداد بسته شده است، گفت: ۱۶ میلیارد برای امسال اعتبار مصوب داریم که ۱۰۰ درصد تخصیص آن از سازمان آب و فاضلاب اخذ شده است.

وی بر توجه ویژه به پروژه های آب و فاضلاب در کشور اشاره کرده و گفت: شهرستان پارس‌آباد جز چهار شهر کشور است که تصفیه خانه فاضلاب آن مورد تاکید ویژه وزارتخانه قرار گرفته و برنامه‌ریزی به گونه‌ای انجام شده تا پایان ۱۴۰۰ این پروژه به پایان برسد.

بهنام جو از در حال ساخت بودن تجهیزات و خریدهای خارجی این تصفیه خانه خبر داد و گفت: ظرفیت این تصفیه خانه در روز ۲۹ هزار متر مکعب می باشد که برای جمعیتی معادل ۲۰۷هزار نفر طراحی و در آینده مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

استاندار اردبیل همچنین از پیگیری حل مشکل آب شرب شهرهای اسلام‌آباد و مغانسر نیز خبر داد و گفت: هشت کیلومتر خط انتقال آب اسلام آباد و تازه کند و همچنین مشکلات موجود در محلات تازه تاسیس برای توسعه شبکه اجرایی و عملیات آن تسریع می شود.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 788
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4950575
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي