14:31:15 - شنبه 15 سپتامبر 2018
نماینده مردم اردبیل:
تصویب منطقه آزاد به اندازه استان شدن اهمیت دارد/ تک‌روی ها آسیب‌زا هستند
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: دلیل الحاق نشدن نمین به منطقه آزاد تجاری اردبیل بار مالی است که دولت آن را تقبل نکرد و گرنه جو مناسبی برای رای آوری این الحاق وجود داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ صدیف بدری درباره حواشی ایجاد شده در خصوص تصویب منطقه آزاد در استان اردبیل به خبرنگاران ، گفت: در سایه تلاش همه و مطالبه گری مردم، اصل هدف که برخورداری استان اردبیل از منطقه آزاد بود، محقق شد که این موضوع باعث خوشحالی مردم شد اما متاسفانه برخی تک روی ها و شخصی نگری ها از این شادی کاست.

وی تاکید کرد: این طبیعی است که فقط منطقه ای محدود از یک استان  منطقه آزاد شود اما بی تردید انچه مسلم  است منافع اقتصادی منطقه آزاد نصیب همه استان خواهد شد همان طوری که منطقه آزاد جلفا با اینکه محدوده ای کم از یک استان است اما فواید بسیاری برای کل استان داشته است.

نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین با بیان اینکه فقط کار تیمی است که در مجلس جواب می دهد، خاطرنشان کرد: در تعیین محدوده لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل وانتخاب سه شهرستان پارس آباد، گرمی و بیله سوار کار کارشناسی را دولت انجام داد و حتی این لایحه  دو بار در مجلس نهم رد شده بود اما به لحاظ اینکه ایجاد منطقه آزاد در راستان اردبیل مطالبه اصلی مردم بود نمایندگان مجلس دهم از همان روزهای نخست برای آوردن  دوباره این لایحه به صحن  مجلس تلاش کردند و الحق و الانصاف همه  fرای این کار سنگ تمام گذاشتند.

وی گفت: دلیل الحاق نشدن نمین به منطقه آزاد تجاری اردبیل بار مالی است که دولت آن را تقبل نکرد و گرنه جو مناسبی برای  رای آوری این الحاق وجود داشت.

وی خاطر نشان کرد: برخورداری استان اردبیل از منطقه آزاد به اندازه استان شدن اهمیت داشت.

وی با تاکید بر  آسیب زا بودن  تک روی برخی نمایندگان گفت: در مهرماه امسال  با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و نمایندگان جلسه ای مشترک برگزار خواهد شد تا با ایجاد تفاهم و هم افزایی بیشتر بین نمایندگان به صورت تیم قوی از منافع استان اردبیل دفاع کنیم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 459
  • بازدید دیروز: 2308
  • کل بازدیدها: 4966857
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي