21:51:24 - جمعه 30 آوریل 2021
خبرنگاران برای تزریق واکسن در اولویت سوم مشاغل پرخطر قرار دارند
 تنها بانک اطلاعاتی موجود جهت ارائه به ستاد واکسیناسیون ، خانه مطبوعات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرآنلاین؛ محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در خصوص واکسن کرونا نیز خبرنگاران در اولویت سوم مشاغل پرخطر قرار گرفتند.

  اسماعیلی افزود: بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، خبرنگاران پس از گروه یک که شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان و بیماران خاص و گروه دو که شامل سالخوردگان بالای ۶۵سال هستند، در گروه سوم مشاغل پر خطر برای واکسن‌کرونا قرار دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به آغاز مرحله دوم واکسیناسیون در کشور و احتمال درخواست لیست خبرنگاران برای قرار گیری در اولویت برنامه ایمن سازی در استان قزوین، تنها بانک اطلاعاتی موجود جهت ارائه به ستاد واکسیناسیون استان، پایگاه خانه مطبوعات بوده و تنها اعضای اصلی خانه مطبوعات جهت دریافت واکسن معرفی می شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد: خبرنگارانی که هنوز عضو خانه مطبوعات نشده و درخواست عضویت نداده اند هرچه سریعتر جهت عضویت اقدام کنند. رعایت شروط آیین نامه عضویت در خانه مطبوعات الزامی است و همچنین اعضایی که در خانه عضویت افتخاری دارند جهت تبدیل عضویت خود به اصلی می توانند مدارک خویش را کامل کرده و پس از لغو عضویت مجددا جهت تبدیل به عضویت اصلی با مدارک کامل اقدام کنند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3126
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4802741
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي