18:37:59 - یکشنبه 9 دسامبر 2018
راه اندازی آلاچیق با هدف جذب مسافران درشهرستان پارس آباد
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد گفت: از راه اندازی آلاچیق بوم گردی در شهرستان پارس آباد با هدف رونق گردشگری زمستانی حمایت می کنیم.

 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد گفت: از راه اندازی آلاچیق بوم گردی در شهرستان پارس آباد با هدف رونق گردشگری زمستانی حمایت می کنیم.

به گزارش آران مغان، فریده سرودی، سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه نیمی از جامعه عشایری شاهسون در شهرستان پارس آباد ساکن هستند راه اندازی آلاچیق ها با هدف جذب و ماندگاری مسافران مورد حمایت است.

وی افزود: عشایر نقش به سزایی در توسعه اکوتوریسم و بوم گردی دارد و فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت های گردشگری، فرهنگی، و تاریخی شهرستان خواهد بود.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد تاکید کرد: در عین حال تبدیل خانه های روستایی به اقامتگاه های بوم گردی نیز می تواند گام مهمی در توسعه گردشگری شهرستان به ویژه گردشگری زمستانی به دنبال داشته باشد.

سرودی ادامه داد: با بخشداری شهر اصلاندوز و دهیاران در جلسات مشترک اهمیت بوم گردی تبیین شده و تلاش خواهیم کرد مشارکت روستاییان در توسعه گردشگری روستاها را فراهم سازیم.

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1676
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4949061
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي