19:25:21 - سه‌شنبه 25 دسامبر 2018
یونس ژاله مالک جدید شرکت مغان:
فرزندان آذربایجان باید در دنیا زبانزد باشند / با وجود این همه ظرفیت نباید جوان بیکار داشته باشیم
ما همگی مردم آذربایجان و فرزند این آب و خاک هستیم و وقتی می بینم در منطقه این همه پتانسیل و ظرفیت وجود دارد و جوانان ما بیکار هستند به شخصه ناراحت میشوم لذا انگیزه ام موفقیت و سربلندی فرزندان آذربایجان و توسعه این آب و خاک است.

ارس رسا – رضا امیرپور / ژاله ضمن تکذیب شایعه امروز صبح در خصوص اخراج یا تعدیل پرسنل در اداره مرکزی و درگیری با کارکنان شرکت مغان گفت: ما هنوز به شرکت رجوع نکرده ایم کسانی که شایعه سازی میکنند خیرخواه مردم نیستند و هیچ پرسنلی از شرکت مغان اخراج نمی شود.

مالک جدید شرکت مغان تصریح کرد: سوابق ما برای دولت و برای تمام مردم ایران هویداست و ما با هدف  تولید و صادرات و ایجاد ارزش افزوده  و رونق اقتصادی در این مزایده شرکت کرده ایم و به دنبال اهداف سیاسی یا تبلیغات نیستیم.

مالک شیرین عسل از ایجاد صنایع تبدیلی و ایجاد اشتغال ۲۰۰۰ نفری در آینده نه چندان دور خبرد اد و افزود: یکی از بندهای تعهد ما ایجاد اشتغال در منطقه است که در تخصص ماست و من به مردم مغان این بشارت را میدهم که در آینده نه چنندان دور در شهرستان پارس آباد جوان بیکار یا شهروند بیکار نخواهیم دید مگر اینکه کسی اهل کار نباشد و دنبال اهداف دیگری باشد.

ژاله خاطر نشان ساخت: در بحث مدیریتی تصمیم گیر اول خود بنده هستم و اجازه حاشیه سازی به هیچ احدی را نخواهم داد.

او گفت: ملاک ارزیابی باید حرف شخص بنده باشد و هر گونه شایعه ای که برای ما نسبت داده شود، فاقد اعتبار خواهد بود.

مالک جدید شرکت مغان اظهار داشت: مدرنیزه سازی سیستم و بهره برداری از ماشین آلات مکانیزه با علوم و فنون روز و استفاده از نیروی کار مجرب با آموزش مهارت کافی و باانگیزه بالا راز موفقیت و توسعه است و ما این هدف را در منطقه اجرایی خواهیم کرد.

ژاله در پایان افزود: ما همگی مردم آذربایجان و فرزند این آب و خاک هستیم و وقتی می بینم در منطقه این همه پتانسیل و ظرفیت وجود دارد و جوانان ما بیکار هستند به شخصه ناراحت میشوم لذا انگیزه ام موفقیت و سربلندی فرزندان آذربایجان و توسعه این آب و خاک است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3794
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4803409
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي