13:34:10 - سه‌شنبه 18 جولای 2017
درخشش دو وزنه بردار مغان در مسابقات جانبازان و معلولان کشور
فرزین رکورد جهان را شکست/ اسکندرزاده طلایی شد + عکس
مجید فرزین وزنه بردار معلول دسته ۸۸ کیلوگرم ایران در مسابقات وزنه‌برداری جانبازان و معلولان کشور رکورد جهان را نیز شکست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ در جریان رقابت های دومین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور، مجید فرزین ضمن دست یابی به نشان طلای دسته ۸۸ کیلوگرم، رکورد جهان را نیز شکست.

این وزنه بردار بیله سواری که در مسابقات قهرمانی کشور با صلاحدید کادر فنی در دسته‌ای بالاتر شرکت کرده، همزمان رکورددار دسته ۸۰ کیلوگرم نیز هست.

مجید فرزین در حالی در بیست چهارمین دوره مسابقات وزنه برداری جانبازان و معلولین قهرمانی کشور، رکورد جهان را شکست و طلایی شد که پیش از این در وزن ۸۰ کیلوگرم موفق به جابجایی ۳ بار رکورد پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو شده است.

در بخش جوانان این دسته نیز سعید اسکندرزاده وزنه برداری از خطه شهرستان پارس آباد مغان با رکورد ۱۰۱ کیلوگرم ضمن کسب مدال طلای این دسته، جواز حضور در مسابقات جهانی در کشور مکزیک را کسب کرد.

رقابت‌های وزنه برداری جانبازان و معلولین قهرمانی کشور از ۲۵ تا ۲۷ تیر با حضور بیش از ۱۰۰ وزنه‌بردار از ۱۹ استان کشور در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برپاست.

منبع : آاران مغان

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 52
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4949839
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي