8:44:32 - سه‌شنبه 14 آوریل 2020
فرماندار پارس آباد همگام با استاندار در بازدید از واحد های تولیدی ناحیه صنعتی
فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاران ناحیه صنعتی گفت: در سال جهش تولید ناحیه صنعتی ۱۰۰ هکتاری جزو اولویت های ما برای عملیاتی نمودن این شعار می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد در این بازدید که به همراه ادارات و دستگاه های متولی زیرساختی مرتبط با مسائل و مشکلات این ناحیه صورت پذیرفت، ضمن بررسی مسائل و مشکلات با حضور سرمایه گذاران، گفت: در سال جهش تولید ناحیه صنعتی ۱۰۰ هکتاری جزو اولویت های ما برای عملیاتی نمودن این شعار می باشد.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ واحد بزرگ و کوچک در این ناحیه در حال اجرای عملیات و تولید هستند، تاکید کرد: به صورت مستمر حل دغدغه سرمایه گذاران را پیگیری خواهد نمود.

وی همچنین به مطرح شدن مشکلاتی همچون وجود آب کافی در این ناحیه جهت مصارف صنعتی با توجه به توسعه سریع و روشنایی معابر و تقویت برق و آنتن دهی تلفن همراه و تقویت زیرساخت های فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت : شهرکهای صنعتی به همراه دستگاههای متولی هر چه سریعتر اقدام به رفع آنها خواهند نمود.

در این سفر تیم کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری و رفع موانع تولید روسای ادارات شهرک صنعتی و امور منابع آب و برق مغان و مخابرات و آب و فاضلاب روستایی نیز حاضر و نسبت به حل مشکلات زیر ساختی این ناحیه رایزنی و تبادل نظر کردند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 399
  • بازدید دیروز: 1735
  • کل بازدیدها: 4964489
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي