17:21:09 - شنبه 6 آگوست 2016
حضور و قضاوت فرزند مغان(حافظ مهدوی) در المپیک ۲۰۱۶ ریو
به گزارش ارس رسا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو، حافظ مهدوی داور درجه یک بین المللی کشورمان که سابقه قضاوت در رویدادهای مهم تکواندوی جهان را در پرونده دارد، برای نخستین بار در مسابقات تکواندو در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو قضاوت خواهد کرد. قضاوت رقابتهای تکواندو در بازیهای المپیک

به گزارش ارس رسا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو، حافظ مهدوی داور درجه یک بین المللی کشورمان که سابقه قضاوت در رویدادهای مهم تکواندوی جهان را در پرونده دارد، برای نخستین بار در مسابقات تکواندو در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو قضاوت خواهد کرد.

2059908

قضاوت رقابتهای تکواندو در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو بر عهده ۳۰ داور منتخب از کشورهای مختلف است که از ایران نیز حافظ مهدوی داور درجه یک تکواندو برای قضاوت در این مسابقات انتخاب شده است.

داورانی که قرار است در ریو قضاوت کنند یک دوره کلاس هماهنگی را با تدریس رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی و همچنین مسئولان برزیلی برگزاری رقابتها در کره جنوبی برگزار کردند. در آن کلاس مربیان تیم های ملی شرکت کننده در این دوره از بازیها نیز حضور داشتند.

در این دوره ۳۰ داوری که قرار است قضاوت مسابقات را برعهده داشته باشند جلساتی را با نمایندگان شرکت تهیه کننده تجهیزات الکترونیک ، مسئولان برزیلی برگزاری مسابقات و همچنین دبیرکل و دیگر مسئولان فدراسیون جهانی خواهند داشت. پیش از مهدوی مجتبی نظم ده و شهرام اربابی سابقه قضاوت در بازیهای المپیک را داشته اند.

حافظ مهدوی اصلیت مغانی دارد وی زادگاهش پارساباد است و یکی از بنیانگذاران تکواندو در شهرستان پارساباد است که توانست با استعداد و شوق و ذوقی که داشت پله های ترقی را یکی از پس از دیگری بپیماید اما برای حضوری پررنگ تر در عرصه های بین المللی و حضور در جمع بزرگان تکواندو ایران و جهان به ناچار تصمیم گرفت تا برای ادامه فعالیتهای قهرمانی اش در پایتخت سکنی گزیند. وی در حال حاضر ساکن تهران و مربی یکی از باشگاههای معتبر و بزرگ تهران است که توانسته شاگردان و قهرمانان زیادی را چه در زمان حضورش در شهرستان و چه در تهران تربیت نماید.در واقع به نوعی میتوان گفت تکوندانو مغان را با حافظ مهدوی میشناسند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2620
  • بازدید دیروز: 2356
  • کل بازدیدها: 4975678
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي