11:17:58 - پنج‌شنبه 19 جولای 2018
قطعی مکرر برق و سردرگمی و نارضایتی شهروندان پارس آباد
قطعی مکرر برق در طول شبانه روز و بلاتکلیفی مردم از برنامه زمانی قطع برق در طول روز ، سردرگمی ،نارضایتی و کلافگی شهروندان پارس آباد را بدنبال داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ دست و پنچه نرم کردن مردم با وضعیت شرجی و شدت گرما از یک طرف و تعطیلی کسب و کار و کسادی بازار در زمان قطع برق در چنین وضعیت نابسامان اقتصادی و بازار از طرف دیگر سردرگمی و نارضایتی آن را دو چندان کرده است.

در شرایطی که در مقایسه با دیگر شهرها و مناطق کشور شدت گرما و شرجی هوا در این منطقه به مراتب بالاتر و بیشتر از سایر مناطق است،شهروندان علاوه بر تحمل گرمای شدید، ناچارند بدلیل مصرف زیاد در طول روز خصوصا پیک مصرفی بالا ، هزینه دو چندان نیز بدلیل مصرف زیاد متقبل شوند.

این در شرایطی است که در دیگر مناطق مشابه گرم سیر ،شهروندان به دلیل قرار گرفتن در مناطق گرمسیری، هزینه برق آنان کمتر محاسبه شده و هزینه کمتری را بابت مصرف روزانه خود متقبل میشوند و این یعنی عدم توازن در برقراری عدالت و مساوات در جامعه که مردم پارس آباد را به دنبال داشته است.

علی ایحال تحمل گرما و شدت حرارت بالا در این شهرستان توسط شهروندان از یک طرف،دادن هزینه های گزاف بابت عدم برقراری توازن در جامعه از طرف دیگر و قطعی مکرر و بدون برنامه برق در طول شبانه روز که مقارن با تعطیلی و از کار افتادن نود درصد کسب و کارها میشود،از طرف دیگر،موجی از نارضایتی و شکوه و گلایه در شهرستان پارس آباد را بدنبال داشته است.

شدت حرارت گرما و شرجی بودن هوا علاوه بر اینکه هزینه های دوچندان را بدنبال دارد،بدون شک سبب تخلیه انرژی و پایین آوردن تاب آوری کارگران و کارکنان در مقابل آفتاب داغ و سوزان منطقه میشود که باید مد نظر مسئولان و قانونگذاران قرار گیرد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 111
  • بازدید دیروز: 1503
  • کل بازدیدها: 5264171
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي