11:24:50 - سه‌شنبه 9 ژوئن 2020
ندایی معاون فرماندار پارس آباد: ورنی مغان نماد فرهنگ و هویت ما در جهان است
ندایی معاون فرماندار پارس آباد افزود: ورنی مغان به عنوان اثر ثبت شده منطقه ما هویت و فرهنگ و آداب و رسوم و موسیقی و لالایی ها و بیاتی ها و زیبایی های طبیعت مغان و آذربایجان را به جهانیان معرفی مینماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ نشست تعدادی از بانوان فعالان حوزه صنایع دستی با معاون فرماندار شهرستان پارس آباد به مناسبت روز صنایع دستی و میراث فرهنگی برگزار و مسائل و مشکلات و پیشنهادات در جهت افزایش سطح تولیدات صنایع دستی و مشاغل خانگی بررسی شد.

ندایی معاون عمرانی فرماندار پارس آباد با بیان اینکه بانوان فعال صنایع دستی خدمت بزرگی به اقتصاد کشور و خانواده خود و نسل های آینده می نمایند، گفت: ارزش هنری آثار منطقه به اندازه ای است که قابلیت نفوذ در بازارهای جهانی را دارد.

وی افزود: ورنی مغان به عنوان اثر ثبت شده منطقه ما هویت و فرهنگ و آداب و رسوم و موسیقی و لالایی ها و بیاتی ها و زیبایی های طبیعت مغان و آذربایجان را به جهانیان معرفی مینماید.

در پایان این نشست از فعالان و عرصه صنایع دستی شهرستان و ورنی بافان نمونه تجلیل شد.

ندایی به ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در گسترش بازارهای محصولات صنایع دستی و محصولات خانگی اشاره کرده و گفت: دنیا به دنبال هویت های اصیل ساده منطقه ماست.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1743
  • بازدید دیروز: 2060
  • کل بازدیدها: 4962306
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي