12:55:10 - جمعه 10 فوریه 2023
رئیس بیمارستان ارس پارس آباد خبر داد؛
کمبود پزشک متخصص در بیمارستان ارس/ پیگیر رفع مشکل هستیم
پارس آباد – رئیس بیمارستان تامین اجتماعی ارس شهرستان پارس آباد از تلاش برای جذب پزشکان متخصص در رشته های مورد نیاز در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، لیلا آذری نمین در گفت‌وگو با مهر، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری ۱۵۸ هزار ویزیت سرپایی عمومی، متخصص و دندانپزشکی در بیمارستان ارس پارس آباد انجام شده است.

متخصص و جراح زنان و زایمان ادامه داد: در ۹ ماهه سال جاری، تعداد ۱۶ هزار مراجعه به آزمایشگاه، ۱۱۵ هزار مراجعه به داروخانه، ۴ هزار و ۵۰۰ مراجعه به رادیولوژی و ۳ هزار و ۹۱۴ مورد بستری در بیمارستان ارس داشته ایم.

وی در خصوص کمبود پزشک متخصص در بیمارستان ارس، گفت: بیمارستان ارس پارس آباد با مشکل کمبود نیرو و پزشک مواجه است که با تلاش‌ها و پیگیری‌ها در آینده‌ای نزدیک بتوانیم شاهد جذب نیرو و پزشکان متخصص باشیم.

آذری‌نمین با اشاره به افتتاح پروژه‌های به بهره برداری رسیده در بیمارستان تأمین اجتماعی ارس شهرستان پارس آباد در طول ۹ ماه سال‌جاری، بیان کرد: پروژه استاندارد سازی و هتلینگ بخش زنان با اعتبار ۳ میلیارد تومان و پروژه استاندارد سازی و هتلینگ بخش اطفال و (ان. آی. سی. یو) با اعتبار ۵ میلیارد تومان در سال‌جاری افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اخذ مجوز دستگاه سی‌تی‌اسکن در آینده‌ای نزدیک احداث می‌شود، عنوان کرد: سیستم تهویه مطبوع برای بیمارستان خریداری شده و در آینده‌ای نزدیک در بیمارستان نصب خواهد شد.

رئیس بیمارستان ارس پارس‌آباد ضرورت تکریم ارباب رجوع در تمام بخش‌های بیمارستانی را یادآور شد و گفت: ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات درمانی، احترام به بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی در بیمارستان ارس و همچنین رضایتمندی بیماران و تکریم ارباب رجوع جز وظایف این مجموعه است.

وی با تاکید بر ترویج زایمان طبیعی افزود: در ۹ ماهه سال‌جاری تعداد ۱۷۳ مورد زایمان طبیعی در بیمارستان ارس به ثبت رسیده و هیچ موردی از مرگ و میر مادران و نوزادان در این مدت گزارش نشده است.

آذری‌نمین خاطرنشان کرد: این بیمارستان علاوه بر مردم شهرستان پارس‌آباد، به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی شهرستان‌های همجوار و سایر استان‌ها نیز به صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهد.

متخصص و جراح زنان و زایمان اضافه کرد: در بیمارستان ارس شهرستان پارس‌آباد جراحان حاذق و توانمندی داریم اما به دلیل نبود (سی. سی.یو) و (آی. سی.یو) امکان خدمات ویژه برای بیماران بدحال که باید تحت مراقبت‌های ویژه باشند، وجود ندارد.

تحولی عظیم با الحاق ساختمان بیمه به بیمارستان ارس

وی در خصوص اینکه با اجرای الحاق ساختمان بیمه به بیمارستان ارس تحولی عظیم در بیمارستان شاهد خواهیم بود، تاکید کرد: تلاش‌های زیادی در این خصوص انجام داده‌ایم که عملیاتی شدن این مورد باعث افزایش تخت‌های بیمارستانی و بازسازی و گسترش فضای اورژانس، بخش اداری و احداث (آی. سی.یو) می‌شود که امید است در آینده‌ای نزدیک با هماهنگی‌های انجام شده و توجه مسئولان شهرستانی و استانی شاهد ارتقای وضعیت بیمارستان باشیم تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به جامعه تحت پوشش و بیمه‌شدگان ارائه دهیم.

رئیس بیمارستان ارس پارس‌آباد یادآور شد: ضریب اشغال بیش از ۹۰ درصد تخت‌های این بیمارستان نشان از اعتماد مردم به خدمات ارائه شده در این مکان را دارد که طرح توسعه آن باید تسریع شود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3931
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4803546
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي