20:58:31 - چهارشنبه 24 مه 2017
مسئول مهندسی سپاه اردبیل:
۱۰۰ پروژه عمرانی توسط سپاه در اردبیل اجرا شد
مسئول مهندسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در طول مدت ۵ سال ۱۰۰ پروژه عمرانی توسط سپاه در سطح استان اردبیل اجرا شده است.

به گزارش ارس رسا به نقل از سبلان نیوز، سرهنگ پاسدار زکریا کارگر  در مراسم افتتاح سالن فرهنگی  و ورزشی صالحین  در مشگین‌شهر اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در اردبیل با جدیت تداوم دارد که امیدواریم بتوانیم از این طریق مطالبات و خواسته‌های عموم مردم را برطرف کنیم.

وی با اشاره به این که اجرای پروژه‌ها در مناطق محروم اردبیل در اولویت قرار دارد، افزود: ورود سپاه به عرصه سازندگی با هدف خدمت به مردم انجام می‌شود و امیدواریم در این زمینه همکاری مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

مسئول مهندسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تمامی اهداف سپاه و بسیج در موضوعات مختلف از جمله سازندگی، خدمت به محرومان و ساخت سالن‌های فرهنگی ورزشی تدوین شده و برای تحقق اهداف مورد نظر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود که امیدواریم اقدامات انجام یافته بتواند بخشی از مشکلات موجود را برطرف کند.

سرهنگ پاسدار کارگر بیان کرد: برابر با اجرای برنامه ۵ ساله بالغ بر ۱۰۰ پروژه با زیر بنای ۵۵ هزار متر مربع در استان اردبیل تعریف شده بود که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به احداث ۱۱ سالن ورزشی ۹ دی با زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع برای هر سالن و سالن‌های چند منظوره فرهنگی و ورزشی  با زیربنای ۴۵۰ متر مربع اشاره کرد.

وی تصریح کرد: این سالن ورزشی پنجاه و یکمین سالن فرهنگی و ورزشی استان است که در شهرستان مشگین‌شهر مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته و امیدواریم که با افتتاح این سالن شاهد فعالیت قابل توجه ورزشکاران و علاقمندان باشیم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1055
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4950842
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي