20:40:25 - شنبه 22 جولای 2017
پورحسین:
آزادسازی حداقلی، یکی از راه‌های مبارزه با اعتیاد است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از راهکارهای اساسی مبارزه با مواد مخدر آزادسازی حداقلی و توزیع مواد مخدر دولتی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارس رسا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، شکور پورحسین درباره تصویب پیشنهادی در کمیسیون حقوقی و قضایی مبنی بر توزیع دولتی مواد مخدر گفت: این پیشنهاد کاملا کارشناسی شده و منطبق با تجربه‌های موفق دنیا برای مبارزه با مواد مخدر است.

نماینده مردم  پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در صورت تصویب این طرح، دولت باید توزیع را محدود به موادی خاص و با دوز معین کند.

عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به اینکه در جامعه معتادان زیادی وجود دارند، تصریح کرد: این طرح به دنبال آن است که مواد مخدر با میزان پایین میان معتادان توزیع شود، اما این مسئله نافی مبارزه با تولید، خرید، فروش و توزیع مواد مخدر صنعتی و سنتی نیست و این موارد همچنان جرم تلقی می‌شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با انتقاد از مخالفان این پیشنهاد گفت: خوب است دوستان درباره مبارزه با مواد مخدر یک مطالعه تطبیقی داشته باشند و ببینند که کشورهای دیگر با چه راهکارهایی این معضل را حل می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یکی از راهکارهای اساسی مبارزه با مواد مخدر آزادسازی حداقلی و توزیع مواد مخدر دولتی است که درآمدهایی هم در قالب مالیات به دولت می‌رسد./

پایان پیام

  1. اشرف شوقی   جولای 23, 2017  

    کاردستی.است.ولی.بالای.سن.۵۰٫ساله.ها.نه.به.جوانه

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2133
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4949518
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي