13:27:03 - جمعه 1 ژانویه 2021
محمدزاده مدیر عامل شرکت ملی پارس:
آزمایشگاه تجزیه آب و خاک شرکت ملی پارس جزو مجهزترین آزمایشگاههای شمال غرب کشور است
مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت ملی پارس تاکید کرد: تمامی کودهای شیمیایی و آلی تولید شده در واحدهای زراعی و باغی شرکت ملی پارس، بعد از کنترل کیفی و تائید کارشناسان و متخصصین آزمایشگاهی، وارد مرحله تولید می شود.

به پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ مهندس اکبر محمدزاده در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس در سال ۱۳۹۶ آزمایشگاه تجزیه خاک،کود، گیاه و آب را در راستای ارتقای راندمان تولید محصولات زراعی و باغی احداث کرد. 

محمدزاده خاطر نشان کرد: به جرأت می توان گفت: این مجموعه یکی از آزمایشگاه های برتر منطقه می باشد؛ که تمامی آنالیز های لازم  طبق استاندارد های جهانی توسط کارشناسان متخصص انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: از جمله توانایی های این آزمایشگاه می توان به آنالیز کلیه پارامترهای مربوط به خاک، آب و اندام‌ های گیاهی اشاره کرد؛ همین امر نیز کارشناسان تغذیه گیاه را قادر ساخته تا با در اختیار داشتن اطلاعات مربوط به کمبود عناصر در خاک و همچنین نیاز کودی گیاه و کیفیت آب آبیاری، توصیه کودی را به صورت دقیق و علمی انجام دهند تا تمامی دستورالعمل های تجویز شده بر پایه تکنیک های علمی و اصولی صادر و محصولاتی با راندمان و کیفیت بالا تولید شود.

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت ملی پارس تاکید کرد:  تمامی کودهای شیمیایی و آلی تولید شده در واحدهای زراعی و باغی شرکت ملی پارس، بعد از کنترل کیفی و تائید کارشناسان و متخصصین آزمایشگاهی، وارد مرحله تولید می شود.

محمدزاده ابراز داشت: آنالیزهای موجود در این آزمایشگاه از متدهای سول آنالیز که مورد تایید آزمایشگاههای خاک و اب و کود آمریکا است،مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند.

وی در پایان یادآور شد: مواد آزمایشگاهی بکار برده در این آزمایشگاه نیز بصورت مرک تهیه می شوند که جزو بروزترین تست های علوم آزمایشگاهی به شمار می رود.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4845
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804460
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي