2:30:52 - جمعه 19 ژانویه 2018
ناصری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل؛
احراز رتبه اول شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد در میان مناطق ۱۹ گانه استان نشان از استعدادها و ظرفیتهای بالای مدارس این شهرستان می باشد
ناصری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در جمع فرهنگیان شهرستان پارس آباد با تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش در احراز رتبه برتر این شهرستان در طول چهار سال گذشته و تقدیر و تشکر ویژه و اعطای لوح یادبود با امضا وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش از اعضای شورای آموزش و پ پارس آباد این موفقیت بزرگ را در هفته شورای آموزش و پرورش تبریک و تهنیت گفت.از

?پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ اهم بیانات ناصری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در همایش تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد پیش از ظهر روز پنج شنبه در سالن اجتماعات مدرسه نمونه دولتی برهان با حضور فرماندار و امام جمعه و جمعی از فرهنگیان شهرستان پارس آباد:

⭕️فضای گرم و صمیمی که در جمع مردم شهرستان پارس آباد حاکم شده است حاصل تلاش مدیران لایق فرهنگی و فرماندار شهرستان پارس آباد در حوزه فرهنگی است.

⭕️مدیران توانمند با ویژگی ابرپتانسیل در پارس آباد سبب توسعه شهرستان پارس آباد در حوزه های فرهنگی و آموزشی و کسب رتبه دوم اردبیل در کشور شده است.

⭕️احراز ۸۵۰۰۰ برگه امتحانی در مدارس شهرستان پارس آباد و تقدیر شخص وزیر از مدیران و آموزش و پرورش این شهرستان شده است.

⭕️اردبیل در سال گذشته میزبان مسابقات پرورشی و ورزشی در حوزه آموزش و پرورش سراسر کشور بود که این تجربه برای اولین بار و در سایه همین مدیران شایسته انجام گرفت و با موفقیت نیز به سرانجام رسید.

⭕️زمان پیشتر از ما در حال حرکت است باید با بسیج نیروها درصدد احیا و تحقق جایگاههای برتر کشور شویم.

⭕️یک مرکز درمانی در شان فرهنگیان استان تاسیس شده است و مرکز درمانی سرعین نیر بازسازی و احیا شده است مرکز رفاهی و درمانی گرمی در حال مراحل پایانی افتتاح است در خلخال نیز مجتمع رفاهی فرهنگیان افتتاح یافته و مجوز مرکز درمانی پارس آباد و بیله سوار نیز اخذ و کارهای مطالعاتی آن در حال انجام است در زمینه اردوگاهی نیز ۵ مرکز اردوگاهی برای استان نیاز است تا به استاندارد کشور برسد.

⭕️مجوز ۲۳ سالن ورزشی فرهنگیان در سال ۹۷ کسب و در حال تامین اعتبار است که برابر پیش بینی ها سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید مضاف بر اینها استخر سرپوشیده و سالن ورزشی فرهنگیان برای پارس آباد نیز در دستور کار است.

⭕️آموزش و پرورش یک نهاد عمومی با مشارکت همگانی است که در خیر و شر آن همه مردم دخیل و شریک هستند.

⭕️مردم باید قبول کنند وقتی برای همه چیز هزینه میکنند باید برای تعلیم و تربیت فرزندان خود نیز هزینه تخصیص دهند.

⭕️توسعه بخش مدارس نمونه غیر دولتی در کشور ۱۰ الی ۱۱ درصد و این رقم در پارس آباد به ۱۶ درصد ارتقا یافته است و ۳۸۸۰۰ دانش آموز در سطح استان اختصاص به مدارس نمونه دولتی دارد.

⭕️همکاری سه نهاد خانواده-مدرسه-جامعه در کنار هم میتواند سبب رشد و شکوفایی منطقه و استان شده و در شرایط معکوس سبب بروز معضلاتی در آینده هواهد شد.

⭕️شایعاتی که در صندوق ذخیره فرهنگیان رقم خورده است کاملا کذب و پوشالی است و این صندوق مالی تنها در سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان به فرهنگیان حقوق و مزایا پرداخت کرده است و بیش از ۹۰% فرهنگیان استان و کشور در آن عضویت دارند صندوق ذخیره فرهنگیان پارس آباد که بیش از ۹۰% عضو دارد وبیش از ۵۰۰ میلیون تومان در حساب خود پس انداز و موجودی دارد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3191
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4802806
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي