19:40:12 - یکشنبه 3 دسامبر 2017
با تلاش خالصانه مسئولن استان اردبیل و شهرستان پارس آباد محقق شد؛
احقاق حق سعید اسکندرزاده ورزشکار پارس آبادی
سعید اسکندرزاده وزنه بردار پارس آبادی باردیگر به اردوی تیم ملی وزنه برداری معلولین جهت اعزام به مسابقات پارا آسیایی دعوت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از سایت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سعید اسکندر زاده ورزشکار معلول پارس آباد که در مسابقات اخیر کشوری وزنه برداری معلولین با رکورد خیره کننده ای مقام اول را کسب کرده بود متاسفانه به دلایل نامعلومی از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات پارا آسیایی دعوت نشده بود.
این در حالی است که بجای وی نفر دوم به مسابقات اعزام شده و جایگزین اسکندرزاده شده بود که خوشبختانه با پیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان و مسئولین استان و شهرستان بویژه اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آّباد،ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و هیات جانبازان و معلولین استان و شهرستان به حق خود که دعوت به اردوی تیم ملی بود رسید.
اسکندرزاده در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارد و ۱۷ آذر ماه به مسابقات پارا آسیایی اعزام خواهد شد.
 سعید اسکندرزاده پیش از این نیز مقام های متعددی را برای استان اردبیل و شهرستان پارس آباد کسب کرده و دارای عناوین و مدالهای رنگارنگ ملی و بین المللی است.
تیم خبری و رسانه ای پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نوبه خود و به نیابت از تمامی اصحاب رسانه و جامعه ورزشی شهرستان پارس آباد به پاس تلاش های خالصانه مسئولان ساعی استان و شهرستان مراتب تقدیر و تشکر خود را در خصوص احقاق حقوق از دست رفته سعید اسکندرزاده که با مشقت و سختی فراوان به این جایگاه دست یافته بود، خصوصا سرهنگ جانباز خلبان سید حمید موسوی رئیس هیئت ورزشهای جانباز و معلول استان، ،اعلام میدارد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4886
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804501
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي