7:46:08 - سه‌شنبه 26 اکتبر 2021
رئیس جمهور:
اعتبارات لازم برای احداث باند دوم پارس‌آباد به اردبیل تامین شود تا گره‌ای از مشکلات مردم رفع شود 
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بر تکمیل هرچه سریع‌تر احداث باند دوم اردبیل ـ پارس‌آباد با تامین اعتبارات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از سایت خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل)، رئیس جمهور در بازدید از پروژه احداث باند دوم پارس‌آباد – اردبیل در جریان روند ساخت و تکمیل آن قرار گرفت و گفت : تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تامین اعتبارات مورد نیاز انجام و در بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نیز منابع مالی لازم برای تکمیل پروژه اردبیل به پارس‌آباد در نظر گرفته شود تا گرهی از مشکلات مردم رفع شود.

آیت‌الله رئیسی گفت: مهم‌ترین مزیت این طرح، صیانت از جان مردم و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای است و سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه، در حقیقت صیانت از جان مردم است.

علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در این بازدید با ارائه گزارشی از پیشرفت اجرای پروژه  به رئیس جمهور گفت: از محور پارس آباد – اردبیل که به طول ۲۲۲ کیلومتر بوده ، قطعاتی از آن به طول ۶۵ کیلومتر از سمت اردبیل و ۲۰ کیلومتر از سمت پارس آباد از سالهای گذشته دارای پیوست بودجه بوده و در حال حاضر ۴۷ کیلومتر از آن به بهره برداری رسیده و ۳۸ کیلومتر نیز پا پیشرفت مطلوبی در دست احداث است.

وی افزود : باقیمانده مسیر به طول ۱۳۷ کیلومتر با وجود اینکه در سال جاری به پیوست قانون بودجه اضافه شده است ۴۰ کیلومتر آن به پیمانکار واگذار و در حال حاضر بالغ بر ۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در این قطعه فعال هستند و پیشرفت کل مسیر نیز ۳۲ درصد است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قطعات مذکور با وجود مطالبات بالغ بر۱۳۰ میلیارد تومانی پیمانکاران همچنان فعال بوده و در صورت تامین اعتبار لازم ، امکان تکمیل و بهره برداری از قطعات فعال پروژه در دو سال آتی امکان پذیر است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 184
  • بازدید دیروز: 2296
  • کل بازدیدها: 4952267
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي