13:55:06 - سه‌شنبه 2 ژانویه 2018
اعتراض و نقد حق مردم است/ با تحرکات غیرقانونی برخورد می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ما نقد و حتی اعتراض را حق مردم می‌دانیم زیرا در جامعه‌ای اسلامی و با قوانینی که متکی به مردم‌سالاری دینی است زندگی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از فارس ، ناصر نصیری با اشاره به تجمع مردم در روزهای گذشته در شهر اردبیل اظهار کرد: ما نقد و حتی اعتراض را حق مردم می‌دانیم زیرا در جامعه‌ای اسلامی و با قوانینی که متکی به مردم‌سالاری دینی است زندگی می‌کنیم.

وی گفت: این حق قانونی مردم است که نسبت به کمبودها و یا شاید در برخی از موارد نارسایی‌ها اعتراض کنند و ما از این مساله در چهارچوب قانون حمایت می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تحرکات عده‌ای سودجو و فریب‌خورده در برخی از شهرهای کشور تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که مشکلات موجود در زمینه اقتصادی و معیشتی در جامعه باعث سوء استفاده دشمنان و ایجاد مشکلات بزرگتر در حوزه‌های سیاسی و امنیتی شود.

نصیری با اشاره به اینکه اتفاقات چند روز گذشته در کشور باعث به وجود آمدن مشکلات گسترده‌ای در سطح کشور شده است افزود: خوشبختانه مشکل خاصی در چند روز گذشته در سطح شهر اردبیل به وجود نیامد و این نشان‌دهنده صبوری و برخورد منطقی و قانونی مردم استان در برابر مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه دولت با تمام توان سعی در حل مشکلات اقتصادی مردم دارد ادامه داد: همراهی و همدلی مردم در مقطع کنونی بسیار مهم و ارزشمند است که امیدواریم همانند گذشته ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به آمار اندک دستگیرشدگان در تحرکات دو روز قبل در شهر اردبیل اضافه کرد: اکثر این افراد بعد از طی مراحل قانونی و دادن تعهدات لازم آزاد شدند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1508
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4948893
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي