19:51:54 - پنج‌شنبه 13 جولای 2017
اعتراف به قتل سوم توسط قاتل آتنا
ماموران پلیس آگاهی در اقدامی جدید با خاکبرداری از محل احتمالی حادثه که در پی تحقیق و بازجویی های بعمل آمده،از اظهارات قاتل بدست آمده،به دنبال یافتن قربانی دیگر در محل حضور یافته اند.

 

به گزارش ارس رسا ؛ خبرها و تصاویر مخابره شده از کانال های خبری حاکیست، به دستور دادستان پارساباد،مامورین پلیس آگاهی امروز عصر پنج شنبه با حضور در محل احتمالی مدفون شدن قربانی دیگر توسط قاتل سریالی به جستجو پرداختند.

به گفته دادستان پارساباد،پس از اعتراف قاتل آتنا به قتل وی و کشف جسد دختر بچه از پارکینگ ساختمان،پرونده وارد فاز جدیدی شده است و تلاشها برای رمز گشایی از دیگر پرونده ها و قتل ها در سالهای گذشته که احتمال ارتباط آن با متهم این پرونده میرود،ادامه خواهد یافت.

در تازه ترین خبرها امروز به دستور دادستان پارساباد ،ماموران پلیس آگاهی در اقدامی جدید با خاکبرداری از محل احتمالی حادثه که در پی اطلاعات مکشوفه از متهم حاصل شده،به دنبال یافتن قربانی دیگر در محل مورد نظر حضور یافته اند.

این در حالی است که قاتل سریالی پیش از این به دو قتل عمد اعتراف کرده است.

دادستان پارساباد که پیش از این سابقه رمز گشایی از پرونده های قتل های مرموز و ۲۲ ساله را در کارنامه دارد،از همان ابتدا و با در دست گرفتن پرونده آتنا،با سرنخ هایی که بدست آورد منتهی به کشف ابعاد کور این پرونده و در نهایت رمزگشایی از این پرونده شد.

به گفته دادستان وی حتی قبل از کشف جسد،از ارتکاب قتل عمد به دست قاتل سریالی پرده برداشته بود لذا جهت تنویر زوایای مبهم پرونده و بدست اوردن اطلاعات و سرنخ های دیگری که ممکن بود سبب به نتیجه رسیدن دیگر پرونده های مجهول و بایگانی شده،شود،از علنی کردن ان خودداری میکرد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1041
  • بازدید دیروز: 2060
  • کل بازدیدها: 4961604
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي